Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
sevgilisi olanlar ayrı bir telaş ayrı bir düşünce içinde onun mutlu olması için ne alsam neler yapsam böyle tatlı telaşlar sürerken şimdi birde sevgilisi olmayanlar var sevgililer gününde içindeki acılar sevgisini palaşmayanlar var sessiz çıglıklar arasında bogulanlar var onlara na yapacak acaba sabaha kadar oturup düşünecekler içimdeki sevgimi haykırsam diye hatta neden sevgililer günü diye haykıracaklar neden yalnızım ben diye birde sevgilisinden ayrılınlar var yada ayrı kalmak zorunda olanlar bunlar ne yapar acaba geçmişteki sevgililer gününü hatırlayıp aglayacaklar belki yada onu görebilmek için elinden geleni yapacaklar işte belkide sevgililer gününü acı geçirecekler onlar gecen sevgililer gününü getiremiyecekler belkide o gelse hani dünyaları ayagına sererdim derler düşünürler düşünürler odalarına çekilip bugün belkide yılın en uzuzn günüdür belki hergünü böyledir ama elleri birbirine kilitlenip gezen sevgilileri gördükçe biraz daha küçülücek gözleri görmemek isteyecek perdelerini çekip uyumaya çalışacak ama uyuyamıyacak gözü tlf da olacak sevgilinin aramasında saaatler geçmek bilmeyecek her gelen msj da umutlanacak ama her açtıgı msj ın başkasına ait oldugunu görünce aglayacak her özel çagrı geldigindee onu zannedecek arayınca özel numaradan kişi o diyecek belki ama o olmadıgını anlayınca tekrrardan boynunu bükecek akşam olunca vuracak kendini yollara işte sevgililer günü bazı mutlu bazıları umutlu bazıları mutsuz bazılarıda söyleyemedigi aşkına aglayacak arayışlar içinde sevgililer gününüz kutlu mutlu umutlu olsun degerini bilen herkes için gönlünüzden saygı sevgi eksik olmasın herşey biryerde sizi iyi yada kötü bulur iyi diye sevinmeyin kötü diye üzülmeyin herşeyi istediginiz gibidir sonuçuna katlanmasınıda bilin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Alyaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |