Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe |
|
||||||||||
|
senli geçen günlerimde boylemiydim ben en güzel aşk şarkıları bizim için çalardı engüzeli senin içindi ama şimdi en agır ayrılık şarkıları bana kaldı her şarkıda sen varsın heryerde sen kalbimde beynimde herşeyimde sen varsın. unutumakmı yoksa yaşadıklarım mı beni bu kadar üzen beni yiyip bitiren biliyorum şuanda bu şiiri sende dinliyorsun dinle şimdide sen beni dinle ah be sevdam ah bana ahları çektiren sevdam hiç mi kalbin sızlamaz hiçmi düşünmezsin umutlarımızı yaşadıklarımızı. seninle ne hayaller kurardık biz evet hayalmiş hepsi hayalleri kurarken yaşardık seninle sanki hepsi gerçekleşmişti ve biz hepsini yaşamıştık oan. ama şimdi o yaşanmış saydıklarımız beni yıkan senin için nelerden vazgeçmedimki belkide herşeyimi yitirdim. şimdi sabhlar çok uzak bana hemde çok. kimsenin güneşim olmasını istemiyorum. kendimi kapatıp bir odaya saçlarım agarıncaya kadar düşünmek istiyorum ben bunları neden hakkettim diye seni hakketmedim ya bunları uygun gördüm kendinme. biliyormusun saçıma ilk ak düşmüş. kendime bakmıyorum eskisi gibi kimse yanıma yaklaşmasın diye gelip geçici şeyler daha güzel geliyor bana sızıp kalmak belkide en iyisi .arasıra geçiyorum ya evinizin ordan oana kapınızı çalıp sadece gözlerine bakmak isitorum. o an isterlerse vursunlar beni senin gözlerine bakarak ölmek istiyorum. bu bana mutluluk verir belkide en azından son nefesimde sevdamın gözlerinde kaybolurum. doldum iyice bu gece bu kadar kısa yşanan aşk bana neden bukadar agır yükler yükledi imknasızları yaşamak dahamı zor. yada bana verdigin sözmü sen benim birtanemsin sen sadece benimsin diyişinmi. nedir söyle söyle be nedir. bana neden bu kadar agır yükler yükledin yükledin de neden kaçıp gittin. bilmiyormusun sen olmadıktan sonra ben bu yükü kaldıramam. senin için herşeyi yapardım ama bunlar çok agır sevdam artık ben bitiyorum sevdam yavaş yavaş öldürüyorum beynimi. bitikisel hayat derler ya ben ondan da beterim hayatım .işte bukadar diyemedim herkes gibi. diger kızlara dedigim hiçbir sözü sana kullanamadım. buda gelip geçti listede bir kişi daha. ama ben seninle o listeyi sildim sevdam anlayabiliyormusun. sen hayatımı degiştirdin hiçbirşey bırakmadın bana bir ben birde yaşanmayı bekelyen aşk. artık yeter gel be gel artık sevdam gellllllll....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Alyaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |