..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Mustafa Alyaz




26 Eylül 2007
Şimdilerde  
şimdi sensizligin acısı vurdu gözlerime

Mustafa Alyaz


unutamadan aşkı doyasıya yaşamadan aldanmışıkların acısı birazda aşkı yaşatana sormak


:BJBD:
şimdi sensizligin acısı vurdu gözlerime

şimdilerde mutlu günlerin bittigi yalnızlıgın kalbe vurdugu vakitlerdeyim .baharı yaşayan kalbim yazı yaşamadan kış oldu.kalbim buz kesti gözlerim ise intihar etmekte kendine.bir günlük baharı yaşamak isterdim kışın ortasında seni son birkez sararak ama yok.şimdileri boş rüzgar sesleri var gönlümde nereye estigini bilmeyen hırçın bir boşluk.boşlukta bir girdabın içine kapılmış savrulup duruyor bedenim.şimdi kışı yaşıyor gönlüm.yoklugunda buz tutmuş eller ısınmak için kan aglayan gözlerim var.aglayan gözlerimin yaşını silmek için ellerimin ısınmasını saglamak için gözyaşlarımı siliyorum.okan o kadar sıcak ki sen gittin gideli yanan kalbimin son çırpınışları bunlar.aşkın yoklugunda vurulmak tam kalbten.ne güzelde gülümserdin.herzaman iyi olmamı isterdin ve elinden geleni yapardın neden şimdilerde bana bakan kimse yok neden ellerim buz gibi neden neden neden.kalbim bu kadarmı kötü ben çok mu kötü biriydimde bana bunları laik gördün neden beni seçtin neden gülümsedin bana sana demiştim degilmi beni fazla alıştırma sana, gitgide daha çok baglanıyorum diye.sende söz vermiştin gitmeyecegim biryere hep yanında olacagım diye ve bir sürü pembe hayallerin vardı bizim üzerimize dair. neden gittin hepsi bilerek yaptıgın şeylerdi degilmi beni üzereek ne geçti eline neden bendim söylesene neden ben be.gülüşlerin yalanmıydı kalbime dokunuşun yalanmıydı.neden yıkmak istedin beni neden neden neden be bıraktında beni bu bendeki sen kim ozaman, sana kötü söz bile diyemiyorum ben seni oyle sevdim ki tüm masumiyetimle.sen sen naptın be soylesene bana kandım senin sıcaklıgına, artık yaşayacagım bir beden var diye ama yok gittin gittin sen gittin.giderken bende bırakmasaydın bana verdiklerini.giderken anılarını da yanına alıp gitseydin.uyuyamıyorum neden mi yastıgımda hala senin kokun var.alıp gitseneydin yastıgımdanda kokunu bırakmadın ki beni sana.sen gittin ben bittim.şimdilerde yanılmışlıgın acısı var yüregimde.kendimi buldum siyahlarda hani sende severdin ya siyahları işte senden kopamıyorum seni anımsatan herşey ben oldu siyah oldu asalet oldu sen bende.aşkın asaleti oldun.aşkı oyle bir yaşşatınki aşk oldu bende artık aşk dagıtıyorum yalancı baharlar yaratıyorum kendime şimdilerde mutluluk agacı oluyorum dilek tutuyorlar beni görüp ve bir öpücük konduruyorlar bedenime ben artık aşk agacıyım.bir sürü aşk var.keşke benimde aşkım bu kişilikte olsun diyen insanlara aşk dagıtıyorum.duyma bunları eminimki kıskanırsın.aşkı çok iyi yaşatıyorumda sonu acı işte neden mi sende aşkın sonunda beni acılarla başbaşa bırkamıştın.şimdilerde ilk baharı yaşıyorum yastıgımda baharın en nadide çiçeklerin kokusu var.ama sen kokuyor hala sen benim baharımdın işte.

şimdilerde aşk oluyorum sana sonsuza kadar gittin sanma baharım, sen gittim zannet ama dön bir bak sen gittiysen peki bu bende ki sen kim işte ben baharı bendeki kalan senle yaşıyorum sevgili.al yastıgımdan kokunu bırakma bana herşeyi......



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Özgeye Şiir [Şiir]
Senli Geçen Günler [Şiir]
Sevgililer Günü [Şiir]
Kara Sevdam [Deneme]


Mustafa Alyaz kimdir?

deneyinler tecrübe oldu bir çok aşkı anlattılar bana bende derledim sende yaşadım hepsini hayal edilecek bir aşkı yaşadım ama acısı yıktı beni

Etkilendiği Yazarlar:
cezmi ersöz


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mustafa Alyaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.