..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > tuubaa




19 Aralık 2007
Gönül Eri'ne  
...

tuubaa


Gönlünde Bir Asker Yatanlara...


:AFGD:
Bitanem, can özüm, gönül erim;

Seni çok özledim, özledikçe şarkımızı dinliyorum.-adı aşk sebebimin-. Farklı bir özlem bu, bambaşka bir hasret benimkisi. Gözüm telefonda çalacak arayacaksın diye. Takvime bir çizgi daha çektim. Bir günü daha devirdim seni beklerken. Sanki yıllardır seni yaşıyormuş gibi hasretleniyorum sana. Özlüyorum seni. Özlemlerimsin.

Sende beni özlüyor musun?

Şansıma şarkılar tutuyorum senden, sözlerinde arıyorum bana olan hislerini. Hani seni sensiz yaşamak derler ya. İşte ben, var olmayan bir gerçekliğin içinde yaşıyorum seni tüm gerçekliğinle. Tüm karışıklıklarımın içinde net bir şey arıyorum sana dair bize dair. Gün geçtikçe netleşen ham duygularımı, hissettiklerimi bir kâğıtla sana iletebilmem mümkün değil ama yüreğimde bir ayna, aynada senin siluetin var. Her gün batışında seni içerliyor bu yürek. Her harf, tüm alfabe senin adını yazıyor gönül duvarlarıma. İçime çektiğim her nefes sana bir hasret… Seni biriktiriyorum… Seni büyütüyorum… Sana çoğalıyorum… Yüreğimdesin…

Yüreğime her dokunuşumda seni hissetmek seni bulmak istiyorum….
Sen de beni bul istiyorum…!

Bir hayal kuruyorum, başrolde sen. Buraya geliyorsun. Bana. Yanımdasın. Bir nefes uzağımda. Bir yürek çarpıntısı kadar yakınım sana. Dokunsam yok olacaksın, seslensem uyanıcam.. Susuyorum sana. Ben susuyorum gözlerim konuşuyor gözlerim dokunuyor, seni gözlerimle yaşıyorum…
Sende bir yabancıyı görüyorum. Daha önce bakmadığım gözlerin ama duymayı özlediğim sesinle seni gerçekleşmiş bir düşü yaşıyorum.
Hayallerimde sen Varsın..


Bir sevgi nasıl dile getirilebilir hangi kelimeler böylesine güçlü bir anlam ifade edebilir ki… Nasıl anlatılır bilmiyorum…



Şehzadem Seni Seviyorum…

Aklım, yüreğim, tüm benliğim senin olsun. On beş ay, on beş yıl… değil. Hasretim diz boyu olsa da, bedenim toprak, bu yürek Karasevdalı olana, dünya durana kadar…

Seni Bekliyorum…




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yine de Sevmek [Şiir]
Acı Çekmek [Şiir]
Yürek Fırtınası [Şiir]


tuubaa kimdir?

. . . !

Etkilendiği Yazarlar:
Ümit Y.oğuzcan,Attila İlhan,Özdemir Asaf,İbrahim Sadri,Muammer Çelik....


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © tuubaa, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.