Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
-gitmeli miyiz? dalga geldi,köpüğe tortulandı ve iki bacak bir sevgiyle oturdu rüzgarın dudağına; -değiştirebilirsek evet. olasılık üzüldü biraz biraz mektuplara döşendi,bir kaç şairin mısrasına devirdi şeffaf kadehindekileri; gitmeliydi. bir insan,bir pansiyon ya da gidilmez bir yer bulmalıydı mutlaka. -biz istesek olasılık asla olmaz,bilimiyor musun? bugün ölmek için iyi bir gün sayılmaz.hadi yanına bir şeyler al,çok şey al ya da sadece ay'ını parlat kendinde ve kendini koy gülüşünün içine;git.. -kıyıda kaldım korkularımla olasılık! bana bir destan bir cümle ne olur.. olasılık!kıyımdan gitme.. bordo kadife perde açıldı gözünden gerçek'in .... hadi gidelim diğer yüz'üm.. ve aslında bir öykü yaşadığım yer,benziyorum bir tilkinin dağdan inişine,tersinden yaladığı tüylerine dokunuyorum suyun.bitti o şiir bitti.sesim kadife biliyorum,yüzüm bir şeyin karşıtlığı gibi bakıyor hala kendine.kumar mı lazım kaybıma.insan müziğiyle ölür ya işte ben de orada ölüyorum. diyorum ki sonra; bitti o öykü,bir şey nasıl bitiyorsa işte o öykü de bitti.adımın farklı uyanışı her sabaha ve adımlarımın her merdivende nasıl fazla fazla kalıyorsa ben de işte öyle az oluyorum;azalıyorum.. gitmesi gereken ne varsa gitti olasılık gerçek kalması gereken ne varsa;hiç benim değildi,hiç benim olmamıştı ve ben hiç kendimi sevmemiştim bir aynanın kadife curcunasında saçımı koparasımda bundan,az sevdayla çok sıyrılışım da.. en iyisimi biz -gitmeliyiz..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © bahar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |