Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe |
|
||||||||||
|
Aralıksız, bir gün atlamadan, her gün.Düşüncem bu. Ne yazacağım peki?Her gün konu bulmak kolay mıdır? Hadi konu bulduk ve yazdık.Ya okuyacak okuyucuyu nerden bulup buluşturacağız? Olsun. Mesele değil benim için. Ev ahalisini toplarım yazı bitince, onlara okurum ben de. Bazen cebren dinletirim,bazense rüşvet vererek dinletirim. Küçük oğlan, bir orta boy hoby’ye tav olur. Büyük olana ise Fenerli bir hediye gerek, onu razı etmek beni zorlar.. Kıza ise, bilgisayar açma sözü verdik mi diyeceği kalmaz. Geriye kaldı bizim hanım? O benim hem sadık yarim, hem de sadık okuyucum. Onun bu okuma eylemine engel çıkaracağı aklımın ucundan geçmez. Baktım olmadı,okuyucu sayım yeterli değil,beni tatmin etmiyor.Komşuları toplarım ben de.Lafı döndürüp dolaştırır yazılarıma getiririm,fırsatını bulunca okuyuveririm.Bir daha ev ziyaretine gelirler mi orası şimdilik meçhul ya.. Bir düşüncem daha var okuyucu sayımı artırmak için. Hiç kaçmaya çalışmayın sevgili öğrencilerim, sizi kurban seçmek zorundayım. Yazılarımı ister istemez gönüllü okuyacaksınız. Yoksa sözlüler de… Yoksa yazılılar da… Karar sizin tabii, ben zorlamak istemem sizi. Okuyucu kazanmak için sürrealist başka düşüncelere de sahibim elbette. Onlardan gelecekte bahsedeceğim. Bu tedbirlerimin bir işe yarayıp yaramadığını test etmeliyim önce. Ek tedbirler sonra…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |