Bir deliyle başederken, yapılacak en mantıklı şey normal rolü yapmak. -Herman Hesse |
|
||||||||||
|
ve yaratıcının sessiz fakat dinlemekten usanmadığımız ahenkli bir lütfudur. Rüyalar görüyorum sen yoksun! rüyalarıma bile uğramıyorsun ben günlerdir seni bekliyorum. Rüya denilenler gerçek yaşamışlığımız düş olsa belki sırrıdır hayatın hala farkına varamadığımız ve belki sen düşümün en aydınlık karanlığısındır yanımda olmayışın kadar yok olan. vazgeçtim aşkından çünkü yosun dolu bir havuz yüzdüğüm ve ben yosunlardan tiksinirim seni beklediğim hergün giyotine gitmek için sırada gibiyim ölümün bu kadar yakın ve ürpertici oluşunu daha önce hiç hissetmemiştim aşkın kalple bağlantısını kim bulmuştu aşk beyinde başlayıp orada son bulurdu. yanılmışım! kalbim ağrıyor, senin izine düşse atışları hızlanıyor ben bu kadar acıya hazır değildim. yutkunurken asit içmekteyim sanki boğazım bir başka acıyor. boğulmakla paralel aşk ve hayat aşkla başlayıp son bulacak rüyalarıma hayranlığım bundan olsa gerek rüyalarımda yoksun ben dibe doğru batıyorum ayağıma bağlı zahiri bir taş gibisin nefessiz kalmak bu; delice sevip arzulamak vuslata hiçbir çare bulamamak yokluğunla sancılanıyorum. sen ise hala düşünüyorsun... madem bu kadar farklısın varlığını sorgulamaya başlayacaksan öncelikle bendeki yokluğundan başla; böylece ruhumu, yokluğunun verdiği acıdan kurtarabilirsin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tuğçe KARASÜYEK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |