Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
ev gibisi yoktur dedi ve de.. ne tasvire ihtiyacı vardı gördüğünün ne de sessizdi kelimesiz kalmış sayfaları günlüğümün isyankar bir zencinin şarkısıydı belli ki çalan sürekli halinden yakınan kimyasal bir döngüde reaksiyona giren ise bendim ve ardından kimyası bozulan logaritmik hesaplardan sıkılıp dünyayı cepine sığdıran eski yazılmış, çizilmişleri yerinden çıkartıp dergileri posterleri gazoz kapağı arayan çocuktan farksız hazine bulmaya hevesli düşüncelerimi düşlere satıyordum düşlere umutlar vaad ediyordum melankolik bir rock parçasıydı hayat ne başını sallayabilirdin ne de çakmağını yakıp havada sürüyebilirdin bu parçada dans edemezsin ama ben ettim hayatla da rüzgarla da boşlukla da saat geç oldu hep geçtir pişman olduğun zamanlar tüm şiirler geç saatlerde yazılmalı durgun, acı anları anlatanlar zaman çünkü hep bize geçtir gündüzler eş dost içindir kendine vardığın gecelerde sürdüğün ruhunun emaresidir ne çok aşık olmuşuz değil mi komik ya aşk çok basit ya da doyumsuzca basitleştik uykum geldi geldi uykum ama anlatılmalı birşeyler sen safsatama kulak asma yeter eve döndüm düşümü gömdüm enterasan şarkıları hala dinliyorum değişmedim acıkçası değişmedi sılaya saldığım keder sinema biletlerini saklamıyorum garip dergiler biriktirmiyorum ama hepsini yeniden yapmak isterdim Nat King Cole dinleyip mor yastığımla dans edebilmeyi ve de bir filmden çalınmış bir karakteri delice sevebilmeyi gerçek olmak iste-mi-yo-rum hayal olmalıyım güne nispet üsküdar vapurunda oysa bundan bilmem kaç yıl önce olmalıydım bir dua kimse dilemedi ve amin de denmedi gerek yok artık bakındığım çehreler artık ifadesizler kalmadı izlenmedik filmler son sakladığım bilet salon beş aşka veda ne muhteşem olurdu söyleyemediğin elveda onu bunu boşver de filmlerden birinde aşık olmuşum birine imzasını almışım üstüne yazmış Sevgilerimle...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © tuğçe karasüyek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |