Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker |
|
||||||||||
|
yorgun bir kenti buluta şikayet mi etmiş nedense yağmur yağıyor sürekli sürekli ağlıyor sözleri, yitik bedenlere geceleri kundakları yok yavrularının belli ki vakitleride yok kefenlere sarmaya belki dostdur bulut o diyara kanla yıkanan sokakları minicik gözlerinden uzak tutar cocukların böyle renkli,böyle ışıklı bir gece görmüş müdür köşe kapmaca en değişmeyen oyunları olanlar bir şölen sunulmuyor gözlerine vahşetin efendisi cehennemden tırsakca gülüyor yanan ateşlerin alacasında ölenlere asilliği nerede savaşanların en basit sürüngenden bayağı zafer, cehennemi istila edişleri sürünüyor tenleri üzerinde bitiyor güllerin hayatı ince bir köprüden alev nehrine düşeceklerken nasıl da yanılıyorlar parkelerken şeytanın askerleri soluk tenli, kurak çölleri barış diyarıyla övnüp duvarlara dayanıp ağlayanlar para etse bedenlerini satılığa çıkartıcaklar ucuz bir kadından farksız cenneti ırkına layık gösteren perişan sözleri cimri bir tefeci kiralık dünyalarında ruhları şeytana faizle bırakılmış vicdan, elini kana merhametle uzatanda sürgülenmiş cennet kapılarında vicdan yoksunu kalpleri daoğu ve batının en ucu kadar uzak farklı iki paralel çizgide sonsuz bir azaba yolları gebe kutsal topraklarda dost değil miydi dualarının sonundaki şükürleri bir zamanlar sahibi olabilmek için döktükleri kan da aktığı denizlerde dosttu hepsi sonsuzluğun fedakar efendisine askerlik ediyordu neden bazıları satılmış şeytanlara sattılar tüm verilecek sınavları kara bezlerle bağlı gözleriyle nasıl görsünler kaldıklarını duyabilselerdi bari bebekleri ardından annelerin ölümden umarsız ağlayışını.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © tuğçe karasüyek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |