..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Füsun




11 Eylül 2007
Figen'e (Seni Seviyoruz)  
Füsun
Ne acı ki artık sana dokunmak, sana sarılmak, seni öpmek mümkün değil. Ölüm böyle işte. Artık o sevdiğin insan sadece kalbinde ve aklında. İnsan kabul edemiyor bir türlü. Sanki sen bir yere gitmişsin de gelecekmişsin ya da numaranı çevirsem sesini duyacakmışım gibi geliyor. Sonra kafama dank ediyor. Bu imkansız…………


:BJHH:


Bu gün tam 45 gün oldu. Sensiz geçen tatsız tuzsuz 45 gün. Her ne yana baksam sen varsın. Seni çok ama çok özledim. Böyle bir gidişi hiç anlamadım. Alışmak mümkün değil sensizliğe. Ne acı ki artık sana dokunmak, sana sarılmak, seni öpmek mümkün değil. Ölüm böyle işte. Artık o sevdiğin insan sadece kalbinde ve aklında. İnsan kabul edemiyor bir türlü. Sanki sen bir yere gitmişsin de gelecekmişsin ya da numaranı çevirsem sesini duyacakmışım gibi geliyor. Sonra kafama dank ediyor. Bu imkansız…………
Resmine bakıyorum o güzel gülüşüne bazen de hastahanede kaydettiğim sesini dinliyorum. Ama hiçbir şey fayda etmiyor. Hiçbir şey…… İnsanın en aciz kaldığı şey ölüm ne yazık ki. Hep orada olduğunu bildiğin, gülüp konuştuğun canın, birden yok oluyor. İnanmak gelmiyor insanın içinden. Sanki bir rüyaymış gibi.
Şaka yapıyormuşsun yada uyuyormuşsun da biraz sonra gözlerini açacakmışsın gibi gelmişti bana, kefenine sarılmış yatarken sen. O yüzündeki huzurlu ve sanki tebessüm eder gibi ifaden bana böyle düşündürmüştü. Ama öyle değilmiş işte. O buz gibi alnından seni öptüğümde bile bekledim ki gözlerini açacaksın. Ama açmadın. Anladım bizi gerçekten bırakıp gidiyordun. Ne diyebilirdim ki….. Seni alnından öpüp güle güle git, huzur içinde ol kardeşim demekten başka. Ama orada mutlu ve huzurlu olduğunu düşünüyorum. Artık tüm acılarının dindiğine, hiç sevmediğin o hastahaneden kurtulduğuna sevindiğine inanıyorum.
Ben hiçbir zaman senin hasta olduğunu görmemiştim ki. Bu illet gelip seni bulduğunda da bundan kurtulabilirsin diye inandım ve hep dua ettim. Ama olmadı. Seni öyle yatakta yatarken görmek ve hasta olduğunu kabul etmek o kadar zordu ki. Sen hiç şikayet etmeden bir bebek gibi yatıp bize hep gülümsedin. Ağrın var mı dediğimde bile önemli değil diyebilecek kadar cesurdun. Biliyor musun son ana kadar hep mucize bekledim hep bekledik. Doktorlar bile gerçeği biliyorsunuz değil mi derken bizim mucize beklediğimize şaşırdılar galiba. Oğulcuğun mucize olabilir değil mi teyze demişti. Ama sen o makineye bağlandığından sonra mucize diye bir şey yokmuş dedi. O yaşta hayat ona da en acı yüzünü gösterdi.
Hayat öyle tuhaf ki. Bazı şeylerin geri dönüşü yok asla. Ama iyi ki hep bir arada olduk. Paylaştığımız ne çok şey var. Anılarımız var. Ben yaşadığım sürece hatırlayacak ve unutmayacak olduğum koskoca bir yaşanmışlık var.
Adının anlamı gibi içimizde yayılmaya ve büyümeye devam edeceksin. Gördüğüm en güzel çiçek demeti olarak ........
Ve hep öyle kalacaksın FİGEN.
Aslında sen hiç ölmedin biliyor musun.
Daima seni hatırlayan ve sevenler olacak.
Bu da ölümsüzlük değil mi dir?
Unutulmamak, hep hatırlanmak değil midir ASLINDA yaşamak.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Mrb
Gönderen: Murat ÖZCAN / Trabzon/Türkiye
19 Kasım 2007
Mrb seni anlıyorum desemde senin çektigin acıları senin kadar anlıyamam biliyorum ama yaşadıkların için çok üzgünüm artık sen ve geride kalanlar için mutlu yaşamaya çalışmalısın saygılar...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Olmak Bu Kadar Zor Mu?

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bende Mutlu Olabilirdim
Herşey Bir Masalmış
Bu Gün Sevgililer Günü
Aşıkın Gözü Körmüş
Bu Şehirde Olmak
Sana Rağmen

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Yoksun [Şiir]
Gidiyorum [Şiir]
Anlamı Yok [Şiir]


Füsun kimdir?

Biriktirdiklerimi yazmayı seviyorum. Yazdığım herşey bende iz bırakanlardır. Sevincimi, hüznümüde yazıyorum ve yalnızlığımı. Şarap misali tortularım çok acı. Belkide acıyı seviyorumdur. Sevmeyi seviyorum. Hatta herkesi kendimden daha çok sevdim. Belkide o yüzden bu kadar acı biriktirdim. Ama hepde bildim; En büyük zaferimiz düşmemek değil, düştüğümüz zaman ayağa kalkmamızdır. . . . . . Hala ayaktayım. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Bir hayat varsa yaşanacak ki yaşıyor her insan onu kendine göre o zaman yazılacakta çok şey var demektir.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Füsun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.