..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Füsun




21 Aralık 2006
Herşey Bir Masalmış  
Füsun
Hayat insanlara adil davranmıyor. Ya da herşeyin bir sebebi var. Bazı şeyleri belki de yaşamak gerekiyor. Biriktirdiklerim içimde bir yerlerde taşlaştı. Acılarım artık canımı yakmıyor. Onlara öyle alışmışım ki ince bir sızı hep var. Herzaman da olacak. Artık kimseye güvenmiyorum,sevmiyorum da. Ben ki insanların sevilmeye layık olduklarını düşünürdüm. Bana bu kadar acıyı yaşatanda bir insan değil mi? Hem de hiç kötülük yapmadığım bir insan. Belki de bundan da bir ders çıkarmalıyım. Allah'ın yarattıklarını severken dozunu iyi ayarlayamıyorum. Bundan sonra cesaretim yok hiçbirşeye. Aynı acıları yaşamaya , ağlamaya, mutluymuş gibi rol yapmaya ......


:BBCE:
Bana gelen zarfı açmaya elim varmadı, masada uzunca bir süre durdu.
İçinde ne olduğunu bildiğim birşeyi niye açayım diye düşündüm ama dayanamadım. Ellerim titreyerek açtım.
Gözlerimden akan yaşlara dur demedim diyemedim.
Elimde o zarf , gözlerimde yaşlar ne kadar zaman geçti bilmiyorum.
Ne oldu niye ağlıyorsunuz diyen o sesle kendime geldim.
Sadece hiç diyebildim. Hiç. Başka ne diyebilirimki.....
Bunca zaman sevdiğin ve seni aldattığı halde sevmeye devam ettiğin insan evleniyor ve davetiye gönderiyor.
Ne denebilir ki. Kocaman bir hiçden başka.
Herşeyi bu kadar mahvetmek zorunda mıydı.
Bu kadar acı çektirmeye ne lüzum vardı ki.
Bir insan , seni sevdim dediği birine bunu nasıl yapabilir?
Niye ben yanlış bir insanı bu kadar çok sevdim niye?
Ben nasıl onun gerçek yüzünü göremedim. Ve niye bana işkence ediyor.
Herşeye rağmen onu sevdim ben.
Hiç hesapsız çıkarsız sevdim. Hiç bir şey istemedim,beklemedim.
Karşılığı bu mu olmalıydı.
Taktığı boynuzlar yetmiyormuş gibi işkence ediyor.
Sana artık sadece acıyorum ama hala seviyorum.
Ben ne zavallıyım. Bana bunca acıyı yaşatan seni hala nasıl sevebiliyorum. Bilmiyorum.
Artık bir çok sorumun cevabını bulamıyorum. Belki de bulmak istemiyorum.
Beni mutluluğunu görmeye çağırıyor.
Hiç mutlu olamazsın ki. Bana neyi ispatlamaya çalışıyorsun ki.
Beni hayatından attın, saygısızca herşeyi yaşattın artık istediğini yapmakta özgürsün.
Beni orda görmek sana ne hissettirir? Ben ne hissederim? Hiç düşündün mü?
Senin bir kalbin var mı? Benim sevdiğim adamı kim öldürdü..
Karar verdim geleceğim. Beni göreceksin. Yıkılmış, yok olmuş bir ben göremeyeceksin.
Görmeyeceksin. Sen dayanabilecek misin?
Bu yüzsüzlüğe, riyakarlığa ve kalpsizliğe......Dayanırsın çünkü senin bir kalbin yok ki.
Hayat insanlara adil davranmıyor.
Ya da herşeyin bir sebebi var. Bazı şeyleri belki de yaşamak gerekiyor.
Biriktirdiklerim içimde bir yerlerde taşlaştı.
Acılarım artık canımı yakmıyor. Onlara öyle alışmışım ki ince bir sızı hep var.
Herzaman da olacak.
Artık kimseye güvenmiyorum,sevmiyorum da. Ben ki insanların sevilmeye layık olduklarını düşünürdüm.
Bana bu kadar acıyı yaşatanda bir insan değil mi? Hem de hiç kötülük yapmadığım bir insan.
Belki de bundan da bir ders çıkarmalıyım.
Allah'ın yarattıklarını severken dozunu iyi ayarlayamıyorum.
Bundan sonra cesaretim yok hiçbirşeye.
Aynı acıları yaşamaya , ağlamaya, mutluymuş gibi rol yapmaya ......
Sen ey sevgili ,benim gibi savaşçı birinin tüm kalelerini yok ettin, taş üstünde taş bırakmadın.
Galibiyetinle öğün. Ama unutma her galibiyet zafer değildir.
Bir gün geriye dönüp baktığında öğünecek birşeyin olmadığını görecek ve çok üzüleceksin.
Ama neye yarar ki....
Yakılanlar ve yıkılanlardan sonra....Binlerce parçaya ayrılmış vazoyu en iyi yapıştırıcı ile yapıştarsan da izleri görünür.
Benim parçalarımı birleştirecek birşeyde yok.... Sen acıdan başka bana ne verdin ki....
Yaşattığın , mutluluk sandığım o masal nerede kaldı.
Prensim yalancı bir kurbağa çıktı......
Ve sonsuza kadar öyle kalacak.

YB=3 BB>

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Haklısın herşey bir masal
Gönderen: Banu Mermi / Samsun/Türkiye
11 Ocak 2007
Evet masal ama her insan kendi masalını kendisi yazar aslında. Her düşen düştüğü yerden bir daha düşecek diye korkarak kalkmaktan vazgeçse herkes yerlerde sürünüyor olurdu. Çünkü düşmeyen yoktur. Ama kalkmayanda yoktur. ASIL OLAN KENDİNSİN. Bu tek kural. Gerisi sadece gelecek ve geçecek. Bu yaşadığın hayat seninken yani başrol sendeyken neden bu figürasyon takıntın. Adı üzerinde onlar gelen geçen figüranlar. Bir SOLUCAN için ağlamaktansa yüreğindeki SERÇEYİ umuda uçur. Bilirsin serçeler soluncaları yemeyi sever......




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bende Mutlu Olabilirdim
Bu Gün Sevgililer Günü
Aşıkın Gözü Körmüş
Sana Rağmen

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Olmak Bu Kadar Zor Mu?
Figen'e (Seni Seviyoruz)
Bu Şehirde Olmak

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Yoksun [Şiir]
Gidiyorum [Şiir]
Anlamı Yok [Şiir]


Füsun kimdir?

Biriktirdiklerimi yazmayı seviyorum. Yazdığım herşey bende iz bırakanlardır. Sevincimi, hüznümüde yazıyorum ve yalnızlığımı. Şarap misali tortularım çok acı. Belkide acıyı seviyorumdur. Sevmeyi seviyorum. Hatta herkesi kendimden daha çok sevdim. Belkide o yüzden bu kadar acı biriktirdim. Ama hepde bildim; En büyük zaferimiz düşmemek değil, düştüğümüz zaman ayağa kalkmamızdır. . . . . . Hala ayaktayım. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Bir hayat varsa yaşanacak ki yaşıyor her insan onu kendine göre o zaman yazılacakta çok şey var demektir.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Füsun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.