..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İnsan - işte tüm sır burada. Bu sır üzerinde çalışıyorum, çünkü kendim de insan olmak istiyorum." -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Füsun




11 Ocak 2007
Aşıkın Gözü Körmüş  
Füsun
Geri dönüp bakınca biz diye birşeyin olmamış olduğunu görmek ne acı. Ama hayat devam ediyor. Yaşamak ise yaşıyorum bende. Güneş görmeyen, sulanmayanbir çiçek ne kadar dayanabilirse o kadar dayanıyorum. Köklerim kurumadı hala... Bir yerlerde derinlerde hep bir ümidim vardı. Belki saçma ama vardı işte.Neden bu kadar yıkıldığımı önceleri anlayamamıştım. Ama sonra düşününce anladım ki insan çok güvenince böyle oluyormuş. Hiçbir şeyin artık eskisi gibi olması mümkün değil. Sen geri dönsen bile mümkün değil.


:BJED:
Hiçbirşeyi başaramadım. Geri dönüp bakınca biz diye birşeyin olmamış olduğunu görmek ne acı.
Ama hayat devam ediyor. Yaşamak ise yaşıyorum bende. Güneş görmeyen, sulanmayanbir çiçek ne kadar dayanabilirse o kadar dayanıyorum. Köklerim kurumadı hala...
Bir yerlerde derinlerde hep bir ümidim vardı. Belki saçma ama vardı işte.Neden bu kadar yıkıldığımı önceleri anlayamamıştım. Ama sonra düşününce anladım ki insan çok güvenince böyle oluyormuş. Hiçbir şeyin artık eskisi gibi olması mümkün değil. Sen geri dönsen bile mümkün değil.
Ben unutabilirmiyim söylediklerini? Sen unutabilirmisin söylediklerimi ? İmkansız artık herşey.
Eskidende imkansızmış ama ben farkedememişim. Seni sevmeye kendimi öyle kaptırmışım ki seninde beni sevdiğine öyle inanmışım ki gözlerim gerçekleri görememiş.
Gözlerim açıldığında ise gönül sarayımı sen çoktan yıkmıştın.
Bazen seni düşünüyorum.
Merak ediyorum.
Nasılsın, kimlerlesin, bensiz mutlumusun? Beni hiç hatırlıyormusun? Belki aptalca ama yine de seni özlüyorum.
Belki bunları duysan gülersin. Belki de hiç umursamazsın. Senin için ben diye biri yok artık değil mi?
Bunu nasıl başardın diye bazen düşünüyorum. Kendine ve bana nasıl böyle yalan söyleyebildiğini düşünüyorum.
Sonra boşver diyorum. O seni hiç aklına bile getirmiyordur. Hayatın tadını çıkartıyordur.
Doğru değilmi ? Bensiz artık daha mutlusun şimdi. Seninle gittiğimiz hiçbir yere gitmiyorum.
Seninle geçtiğimiz sokaklardan artık geçmemeye çalışıyorum. Sanki köşeyi dönsem karşıma çıkacaksın sanıyorum.
Bazen sesini duyuyormuşum gibi geliyor bana.
Aslında senden kaçarken seni arıyorum.
Belkide seni değil de bir zamanlar ki mutlu beni arıyorum. Kimbilir.
Dışardan bakıldığında hala güçlü görünüyorum. Umursamaz , tuttuğunu koparan, kendine güveni tam ve mutlu.
Kimsenin mutsuz olduğumu anlamasını istemedim. Sensiz yıkılışımı bilsinler istemedim.
Mutsuzluğumdan mutluluk çıkarsınlar istemedim.
Neler yaşadığımı nerden bileceksin? Neler hissettiğimi nasıl anlayacaksın?
Bazen dinlediğim bir şarkı bile seni hatırlatıyor. Şimdi radyoda Zeki Müren '' ben seni unutmak için sevmedim,gülmen ayrılık demekmiş bilmedim '' diye şarkısını okuyor. Biliyormusun bu şarkının sözleri sanki benim için yazılmış.
Doğru aşk bu mu? Sevda bu mu?
Galiba bu. Acı çekmek sevmenin sonu. İnanmanın, güvenmenin sonu bu işte.
Ama ben hep dürüst oldum hayatta. İnandığım şeylerin ardında durdum.Cesur oldum, hiç kaypak olmadım.
Senin gibi ikiyüzlü olmadım. YALAN SÖYLEMEDİM. Her yalan söyleyen aslında karşısındakinden önce kendini kandırır.
Bazı şeyleri kazanmak yıllar alır ve bazı şeyleri kaybetmek için an bile yeterlidir.
Keşke diyorum bazen keşke bu kadar kör olmasaydım, gerçekleri görebilseydim.
Aşkın gözü kördür derler ya aslında hiç de öyle değil.
Aşkın değil ama AŞIKIN gözü körmüş yaşayarak öğrendim.


YB=3 BB>



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bende Mutlu Olabilirdim
Herşey Bir Masalmış
Bu Gün Sevgililer Günü
Sana Rağmen

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Olmak Bu Kadar Zor Mu?
Figen'e (Seni Seviyoruz)
Bu Şehirde Olmak

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Yoksun [Şiir]
Gidiyorum [Şiir]
Anlamı Yok [Şiir]


Füsun kimdir?

Biriktirdiklerimi yazmayı seviyorum. Yazdığım herşey bende iz bırakanlardır. Sevincimi, hüznümüde yazıyorum ve yalnızlığımı. Şarap misali tortularım çok acı. Belkide acıyı seviyorumdur. Sevmeyi seviyorum. Hatta herkesi kendimden daha çok sevdim. Belkide o yüzden bu kadar acı biriktirdim. Ama hepde bildim; En büyük zaferimiz düşmemek değil, düştüğümüz zaman ayağa kalkmamızdır. . . . . . Hala ayaktayım. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Bir hayat varsa yaşanacak ki yaşıyor her insan onu kendine göre o zaman yazılacakta çok şey var demektir.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Füsun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.