..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Ayşegül Tezcan




8 Eylül 2007
Özlemim Yolum Oldu  
Ayşegül Tezcan
Gittin… Gittin canımın canı… Yarım bıraktın beni… Yaralı… Sevgisiz kısır bir yürekle, yarım kaldım… Yarsız kaldım işte… Bir ömür boyu sevgisiz… Sevgilisiz… Issız…


:BAIJ:
Özlemim yolum oldu, cümle cümle, harf harf sana geldim sevgili…

Özlemek sevgiyi besler, derdin. Kocaman bir sevdam oldu bak… Sana sığındığım limanlarda geçmişi yad etmeye geldim… Seni özledim…

     Bıraktığın gibi değilim sevgilim. Seni her zamankinden daha çok seviyor küçük yüreğim…

Hatırlar mısın canımın en iç yanı… Ne güzel beklerdim seni… Ne güzel severdin beni… İstesen kendimi verecek kadar çok sevdim... Ama dokunmaya kıyamadın bana koca adam… Riyasız, yalansız, çıkarsız bakan gözlerin için canımı vermek istedim hep… Olmadı… Böyle söylediğimde kızardın bana…

Neden gittin ki o dağlara… Biliyorum küçüktüm daha. Ama aramızda yılların olması önemli değildi benim için. Yüreğim senindi gönlümün gülü… Gözlerinin yeşil ormanında kaybolmaktı tek isteğim. Ne olur beni de alsaydın. Kıyamadın beni götürmeye “bekle” dedin, bekledim.

Göreve çıktığında,o dağlarda korumasız değildin aşkların en güzeli… Dualarım korurdu seni, hiç korkmazdım. Cesurdum. “Bir askerin karısı olacaksın, sana yürekli olmak yakışır, mert bir kadın gibi bekle beni döneceğim” derdin. Sadece dualarım gelirdi sana… Üzgünüm seni korumaya yetmedi dualarım… Aylarca tenin yanardı… Güneşin seni yakan ışınları olsam kıyamazdım tenine sevgilim, hain pusular beklerdi seni, ne cesurdu kocaman yüreğin…

Keşke pusularına siper olabilseydim…

Koskocaman iki yıl geçti bu bekleyişle… Her gün bir yıldı, senden haber alamadığım her an bir asır… Ama sen bilmedin. Her gelişinde gülücüklerimle karşılardım sesini, gözlerinin ormanında özgürce gezinirdim düşlerimizde. Sen koca adamdın ben minik bir yürek…

Bir gün bendeyken sesin, patlamalar olmuştu… Seven yüreğini bende bırakıp, cesur yüreğini ve silahını alıp koşmuştun hemen… Öylece kalmıştım telefonun ucunda… Bağıra bağıra ağlamıştım… Minik yüreğimin duaları seni korumaya yeter miydi?

Sen beni hep cesur bildin. Ama hep korktum be sevgili… Bir kör kurşunun seni benden almasından korktum. Bu korkumu sana hissettirsem gidecektin biliyorum “Melekler ağlar mı hiç meleğim” derdin bana.. Rüzgar olur silerdin göz yaşlarımı… “Hadi minik kız yürekli bir kadın ol” derdin. Ben seni nasıl sevdim ah nasıl büyük sevdim minik yüreğimle…
Dayanamazdım. Günlerce telefona bakar ağlardım. Bir tek iyi haber bir nefes… Hiç alışmadım yokluğuna koca adam… Oraların havası sertti soğuktu hep hasta olurdun ama dimdik dururdu bedenin…

Senden tek bir şey istemiştim be sevgilim. Nefesine iyi bakacaktın hani… Hani benim bir damla gözyaşım için binlercesini vuracaktın… Niye o kör kurşunun hayallerimi çalmasına izin verdin… Neden… Neden… Seni çok sevdim ben…

Şimdi senin yaşındayım işte, minik kız yokluğunun acısıyla büyüdü sevgilim… Gözlerinin özlemiyle dağladı yüreğini… Bir asker karısı olamasam da Cesur yüreğinin sevdasını kazanma onuru yetti bana yıllarca… Gözlerinin yeşilleri seni benden alan o dağlara orman oldu sevgilim. O mis kokunu rüzgar getirir şimdi ormanından…

Cennetten gördün işte meleğim…
O beyaz gelinliğim bile yakışmadı bana… Hep seni aradı gözlerim… Başkasının oldum ama hiç ihanet etmedi sana yüreğim… Senden başka kimseye “sevgilim” demedim sonbahar gözlü yarim… Diyemedim…

Ölmek istedim kaç kez, melek olmak, yanına uçmak… Kızların kazdığı mezarıma giderken, bir duvak giydirsinler son yolculuğumda… Gelin gibi sana geleyim…

Sensiz hayatın hiç tadı olmadı… Minik yüreğim büyüdü ama senin yerin dolmadı… Yokluğuna inat sevdim seni, hiç senin olmasam da her gece seninle sevişti özlemim…

Gittin… Gittin canımın canı…
Yarım bıraktın beni… Yaralı…
Sevgisiz kısır bir yürekle, yarım kaldım…
Yarsız kaldım işte…
Bir ömür boyu sevgisiz…
Sevgilisiz…
Issız…

Sonbahar gözlü rüzgar adam,
Bil ki seni severek öleceğim…

Dilimde hep o şarkı
“Böyle gitme yaban gülüm
Böyle bitme yaban gülüm,
Sevdayı bitirmez ölüm…”




Ayşegül TEZCAN

13/05/2007



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sisli Bir Hayaldir Yaşanan
Gözlerine Değdiğim Yerdedir Hayat
Düşlerin En Güzeli / Yağmur Islaklığında
Hazanın Hüznü
Sonbahara Düşen "Umut" Tanesi
Hüzün Gözlü Deniz Kızı
Koca Çınar"ın Sevdası Rüzgar
Gözlerimi Yumdum Hayata
Sisli Bir Hayaldir Yaşanan
Hazan ve Umut

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Masal Rengi Ellerinde Geceler [Şiir]
İyi ki Uzaksın Bana [Şiir]
Yüreğinde Ölmek Bile Güzel [Şiir]
Yürek Sancısı [Şiir]
Şiirden Korkma Anne [Şiir]
Ben Sana Hiç Kavuşmadım ki [Şiir]
Dudaklarımda Kaldın [Şiir]
Gözlerimden Akan Güneşle Islan [Şiir]
Şahit Yazdım Geceleri [Şiir]
Bari Sen Anla [Şiir]


Ayşegül Tezcan kimdir?

Umut kıyılarından hayal okyanuslarına kürek çeken deli bir kızın türküleri. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan, Cezmi Ersöz


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayşegül Tezcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.