Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire |
|
||||||||||
|
Günlük yüzünüzü bana bırakabilirsiniz, yapmacık karakterler vestiyeriyim ben. Nasıl bir kostüm istersiniz ? Sanırım çağımın ayıbını giyinmezsiniz, oysa göğsünüzü yırtmak üzere içinizdeki hayvanın azidişleri. Ne kadar da ragbet görüyor, bu yanık kanatlı melek giysileri. Caniliğinize yakışsa da tavsiye etmem. İçerde şeytanın size gülme ihtmali var efendim. Söylemek vazife kılındı, ondan bildiriyorum. Gözleriniz aç bir kartal gibi ve üstelik niyetiniz de sinsi, çakallık size yakışır bir hayli, Arazinize birkaç bılrdırcın da dağıtırız tabii ki, burası sizin ininiz, daha daha ne istersiniz ? Utancınızı saklamaya hiç gerek yok, onları ayrı ayrı kaldırıyoruz. Maymun olmayalım ne demek, istediğiniz olabilirsiniz. Burada hayal edemeyeceğiniz günahların keşfindesiniz. Pardon, ruhunuzu peşin almak mecburiyetindeyiz ! Bir de, lütfen üzerinizde vicdan kalmasın. Bakın, bütün bunları beğenmediyseniz, size şeytana yakın bir masa verebilirim. İnanılmaz bir yer, tavsiye ederim. Pahalı değil canım, sadece biraz daha gözünüzü karartırsınız. O yorucu sahte sırıtkanlığınızı da alabilirim, yapmacık karakterler vestiyeriyim ben. Çekinmeden koyverin en allahsız küfürlerinizi, teveccüh göstermeden anlatın toplumu düzüşlerinizi. İçinizdeki kiri dökebileceğiniz daha pis bir yer bulamazsınız. Ne demek efendim, tabii ki hakkınız. Bu günler için siz ananızı bile sattınız. Buyrun efendim, günlük yüzünüz ve sırıtkanlığınız bir de beraber götürmek zorunda olduğunuz günahlarınız. Yine bekleriz, bir ömür açığız.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Murat Kayali, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |