Kürtaj sadece kendileri bir zamanlar doğmuş insanlar tarafından savunuluyor. -Ronald Reagen |
|
||||||||||
|
Nasıl da gülmüşlerdi sana gülüşleri onlara ağlıyorken Hendek svaşı kazılırken siperler, dur dedi bir engel Koca bir kaya, kıramadı aç, susuz ,güçsüz bedenler Sana vardılar efendim sen vurdukça kayaya, gayb' dan haberler Konstantiniye dedin, İstanbul fethedilecek O ne güzel komutandır o ne güzel asker Müşrikler lanetlendiler, sana kıs kıs gülerlerken Sen daha burada, azınlıkta iken bizansı mı ! Bilemediler efendim seni; seni yaradan ne güzel Şimdi 14 c.ahir 1428 biz istanbulda öksüz Medinen bize uzak biz kendimize Sev demeseydi rabbim gönlümüze Nasıl severdik seni, sen bizi sokmasıydın gönlüne Adıyaman, kahta, menzile vardım; efendim sen ordaydın Utandım huzurunda ben sana günahlarla vardım Baksaydım ne olurdu o nurlu yüzüne doya doya Olmadı; ağırlığı sardı benliğimi, ruhum bu kadarını tartmadı Sanki rabbim temizleyince yüreğimi bir koku sardı heryeri Güllerin adı bile geçmediği gül kokun vardı efendim Derken kılındı namazlar dualar edildi sen dönünce bize yönünü Anladım ki seni bizden çok sevenler vardı adımız bile anılmazdı Ellerin yumuşacıktı ellerin penbe tenli nurlu yüzün Gözyaşlarım sel oldu gözlerime nurlar doldu Hizmet dediler her defasında sanki melekler hep burdaydılar Sofiler meleklerden de güzel melekler sofilerle güzel Bir gece geldin efendim teşrif buyurdun Rüyalar hiç bu kadar güzel olmamıştı korkmamıştım O günden beri seni anıyor seni soruyor huzur bulmuyor Dolmuyor efendim görmeye gelmesem tutmasam ellerini boşluğun dolmuyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Erhan Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |