..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Dinler, İnançlar ve Ateizm > Erhan Şahin




20 Şubat 2008
Cilbab Mümine Kadının Hazinesidir  
Erhan Şahin
Allaha(c.c) ve Ahiret gününe inanlar Emir ve yasakalarını tutarlar olaki kusur günah işlerler hemencecik tövbe ederler. günahının farkında olmakta bir ibadettir. Ama bu emirleri tutmayıp, yasaklarından kaçınmayanlar çooook büyük günah içinde olup dehşet verici azaba ve çılgın ateşin yakıcı elemine işkencelerine maruz kalacaklardır Ya bu emir ve yasaklara muhalefet eden kabul etmeyenler işte onlar kıpkızıl kafirlerdir. onlar ebedi olarak orada kalacaklar daha çetin ve daha dehşetli azaplara çarptırılacaklardır ebediyet yani ölümsüzlük onların bütün ümitlerini çürütüp yokedecektir.


:BFJB:
Rahman ve rahim olan Allahın adıyla
Bütün noksan sıfatlardan münezzeh, bütün kemal sıfatlarla mutassıf olan ,Sonsuz bir şan ve şeref sahibi, ebedi ve ezeli olan, Kendinden başka hiçbir ilah bulunmayan ,doğmamış ve doğrulmamış olan, ortağı ,eşi, dengi ve benzeri olmayan, Sonsuz güzelliklerin sahibi, Sonsuz iyiliklerin sahibi, Aşkın Ta kendisi Olan, Bütün Mahlukatı ve Eşyayı yoktan yaradan Rabbimize sonsuz hamdusenalar olsun. Bize o Sonsuz Rahmeti, Merhameti, Şevkati ile muamele eyleyen, Sonsuz bir cömertlik sahibi olan, Yarattığı tüm kullara hibe eden, İkram sahibi, Bütün sıfatlarıyla güzel olan, Kerem sahibi Allah(c.c), İns ve Cinler topluluklarına Düştükleri yanlış ve sapık yolardan dönüp, Dosdoğru yoluna dönsünler diye Kitaplar ve levhalar indirmiş, Peygamberler göndermiştir..Son Peygamber Hazreti Muhammed Mustafa Aleyyisselatıvesselamdır. Son din İslam, Son Kitap Kuranı zişandır. İnanan Mümin ve Mümine Kullar Allahın emrettiği hükümlerden gocunmaz. Eğer kul Allahın(c.c) emirlerine itaat etmez ise , Allahın(c.c.) emrini kırdığı için çok büyük tehlike içinde ve iflasın eşiğinde olduğunun farkında olmalı , o hükümleri reddetmemelidir. Mümin ve Mümine kullar inen hükümler hakkında asla muhalefet etmez . Bilakis Gayba iman ederler, Şüphe etmeden kabul ederler "İMAN ŞÜPHE KABUL ETMEZ" Acaba mı demez. Ama inanmayanlar Allahın hüküm ve yasaklarını bin bir naneyle reddeder değiştirir kabul etmez ve yaşatmakta istemez. Çünkü onlar "ALLAH (C.C) DİLEMEDİĞİ MÜDDETÇE İMANA GELMEZLER, KALPLERİ MÜHÜRLÜ ,KULAKLARI SAĞIR ,GÖZLERİ KÖRDÜR " kendi sapıklıkları içinde boğulur giderler . Kuran tek kurtuluştur. Ehli sünnet vel cemaat alimleri, ulema , Allahı zülcelalin Halifeleri,Peygamber efendimizin halifeleri bu yolun rehberleridirler. Peygamberimiz ahir zaman kadınların üstlerinde giyisi olduğu halde çıplakmış gibi dolaşacaklarını buyrmuş ve günümüzde bu gerçekleşmiştir. Çünkü Allahın(c.c) Nur ve Ahzap Süresinde emrettiği gibi Kapanmamışlar, Daha çok onlar güzel görünmek ve dikkat çekmek için Nefislerince ve şeytanın beğendiği hal üzere giyinmişlerdir. Ahlak ve edep üzere değil, kibir, haset, gurur, bencillik üzere hayatlarını inşa etmişlerdir. Onların GİYiM TARZI. SIKI, DAR,ŞEFFAF, EGZOTİK, İLGİ UYANDIRAN RENGARENK giyisilerdir. Bu halleriyle Onlar Yüce yaratıcının , Allah u zülcelalin gazabını üzerlerine çekmektedirler. Meleklerin lanetide onların üstünedir. onlar boş yağ kalıplarından başka birşey değillerdir. Emir BOL, Şehveti uyandırmayan, Vucudun hatların Belli etmeyen, kadını Dışarıdayken muhafaza eden kıyafetlerdir. kadının elleri, yüzü ve ayakları dışında her yeri kapalı olmalıdır. Peygamber efendimizin HANIMLARININ, ashabının, tabiinin, sadatın, Evliyaullahın ve salihlerin Hanımlarının, Saliha kadınların giyisisi Cilbabtır. Allah(c.c) bu kıyafeti kadın kulunun üstünde görmekten hoşnuttur. Allahın(c.c) hoşnut olduğundan Bütün eşya ve Mahlukatta hoşnuttur. Günümüzde bu meseleyle kadınların aşşalandığının ve küçültüldüğünün, onların hak ve özgürlüklerinin kısıtlandığını söyleyenler var. Bu gibi kimseler kendi günah ve sapık inançlarına kılıf hazırlmaktadırlar. Bu görüş Osmanlının yıkılışı ve laik düzene geçişle birlikte iyiden iyiye benimsenmeye başlamış ,günüzmüzde de takdir görür hale gelmiştir. Herşeyi yoktan yaradan Allah (c.c) sizi pis bir sudan, Meniden yaratmış, size O aklıda Allah vermişken siz daha mı bilensiniz. Öylesyse Allahın düzeni gibi bir düzen ve güzellik getiriniz ama ASLA yapamazsınız. şimdi herşeyi yokluktan varlığa getiren Dehşetli bir GAZAP sahbi SONSUZ BİR İLİM SAHİBİ Allah mı(c.c) bilir. yoksa adınzının bile anılmaya değmediği muhatap bile alınmayan siz lanetliler mi? ŞÜPHESİZ ALLAH(C.C) BİLİR. Kendini Akıllı sananlar bir hiç olduklarını ne çabuk unuttular. Unuttunuz mu sizi yaradan Allah(c.c) size O aklı verdi. siz kısıtlı, dar, yaratılmış olan karınca başı kadar dahi olmayan AklınızLA mı bildiğinizi sanıyorsunuz oysaki şeytan ve kör kafalı ahmak nefisleriniz sizi dönüşü olmayan çok çetin bir azaba sürüklüyor. Halbuki nasıl da unuttunuz verdiğiniz sözleri gayrı belada hep beraber rabbimize itaat edip onun yaratıcı olduğuna emir ve yasakalrına uyup ibadet edeceğimize söz vermedik mi? Şüphesiz verdik. RABBİM EN BÜYÜK VE YEGANE ŞAİTTİR.SONSUZ AZAP VE GAZAP sahibi Allah(C.C) TEK İlim SAHİBİDİR .
Bu sözlerim Allah(c.c) a, İndirdiği Son Kitap Kuran Ve Son Peygamberi Hazreti Muhammed Mustafa Aleyyisselatıvesselama, tüm kitap ve peygamberlerine İnanan Mümin ve Mümine Kullarına dır "CİLBAB MÜMİNE KADININ HAZİNESİDİR."
Bu Sözümde Allahın düşmanlarına, " Allahın(c.c) ve Meleklerinin Laneti siz Kafirlerin üzerine Olsun."
Ey Mümin ve Mümine kardeşlerim şu güzel sözlerle size veda ediyorum düşününüz
"HANGİ GÜZEL YÜZ Kİ TOPRAK OLMADI HANGİ CEYLAN GÖZ Kİ YERE AKMADI"
"DÜN GEÇTİ YARIN VAR MI? BU GÜNÜMÜ DÜŞÜNÜRÜM ÖLEN HEP İHTİYAR MI"
Allahın(c.c) Rahmet ve Mağfireti Ehli sünnet vel Cemaat İtikadlı Mümin ve Mümine kardeşlerimin Üzerine Olsun. Amin.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yürü Dünya Sonun Virandır [Şiir]
Yalnızlığım [Şiir]
Gönül Kuşu [Şiir]
Canım Efendim [Şiir]
Bir Demet Şiir [Şiir]
Aşk Sen Varmıydın [Şiir]
Aşkı Parça Yaşamak [Şiir]
Viran Oldu Kalbimin Şehirleri [Şiir]
Beyazlar İçinde [Şiir]
Aşk Tamam Olmayınca [Şiir]


Erhan Şahin kimdir?

işte geldik gideceğiz söyleyin biz nasıl hesap vereceğiz burda gülsek neye yara ebedi olanda ne olacağız

Etkilendiği Yazarlar:
----------------


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Erhan Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.