..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir takım şeyler görürsünüz ve "Niye?" diye sorarsınız. Ben ise bir takım şeyler düşlerim ve "Niye olmasın?" diye sorarım. -George Bernard Shaw
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > Arda Edip




16 Haziran 2007
Sevgiliye Mektuplar 3 - Çocuklar Yok ve Kuşlar, Çiçekler  
Arda Edip
Bir çocuk geçiyor penceremin önünden. Baktığım gözlerinde sen oluyorsun bir kez daha, bir kez daha. Biliyor musun, her gün onlarca çocuk geçer penceremin önünden. Onlarca çocuk durur oynar her gün penceremin dibinde. Onlarca çocuk geçer, oynar onlarca çocuk, onlarca sen yüzlerinde.


:BFIH:
   Ne rüzgârlar geçti, ne fırtınalar. Bin asırlık bir kaçışın son buluşu bu. Bin asırlık bir yetim ayrılığın.
   Başsız uçurumların, çaresiz düşüşlerindeyim. Girdiğim her sokaktan, çaldığım her kapıdan, seni unutabilme umudumu yitirerek çıktım. Nefes almak için her soluklandığımda, çektiğim hep sen oldun kaçış aralarında.
   Bir çocuk geçiyor penceremin önünden. Baktığım gözlerinde sen oluyorsun bir kez daha, bir kez daha. Biliyor musun, her gün onlarca çocuk geçer penceremin önünden. Onlarca çocuk durur oynar her gün penceremin dibinde. Onlarca çocuk geçer, oynar onlarca çocuk, onlarca sen yüzlerinde.
   Bir minik serçe konuyor derken çitlerin üzerine. İki oluyor ve derken üç, dört. Kanat çırpışları seni andırıyor boşlukta. Minik küçük bedenlerinde, seni görüyorum her seferinde. Bazen güçlü sesleri bazen cılız ve ürkek. Dörtlerce, onlarca her gün. Her gün sen kanatlarında, her gün ötüşlerinde, onlarca.
   Çiçekler ektim senin için. Senin için olmaları tüm güzellikleri; renkleri kokuları. Senin olmayacak olmanın tüm sorumluluğuna direnen çiçekler ektim. Direnebilenler benimle her gün, her gün sen renklerinde, sen yapraklarında. Her gün soluduğum kokularında sen, teninin kokusu, çiçek teninin.
   Akşam ağır çöküyor yine…
   Çekiliyor usul usul tüm çocuklar penceremin dibinden, sokaklardan. Çekiliyor tüm serçeler kuşlar yuvalarına, çiçekler ve renkleri, kokuları. Sabaha diyorum bir kez daha, sabaha görüşürüz sevgilim. Ve ayrılıyoruz.
   Ve ben gecede yine, az sonra, karanlıkta. Çocuklar yok ve kuşlar, çiçekler. Ve her yıldıza tek tek, aya diyorum “ işte ben geldim yine. Merhaba sevgililerim…”
   Kıraç topraklar, ben ve umutlar. Bu üçgeni bozmalı ve yola öyle devam etmeli. Bereketli topraklar, ben ve yeni umutlar…
   



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anı kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgiliye Mektuplar 1 - Sızı
Sevgiliye Mektuplar 2 - Hicretindim Senin

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Her Gün Doğuran da Benim Öldüren De...
Ayrılığın Darağacında Hançerlendi Aşk
Libassız Ruhların Sessizliği ve Prangalılar...
Kördüğüm Bir Kabus

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Uzak Dur İnsan! Savaşımdan! [Şiir]
Yerküre Gölgesiyle Savaşıyor... [Eleştiri]


Arda Edip kimdir?

Yavaş yavaş uzaklaşıyorum kendimden. Uzaklaştıkça eksilerek, eksildikçe daha bir ben olarak; uzaklaştığım bir ben olarak, ölümsüzleşerek, daha bir yalnızlık olarak, daha bir acı. Yitirdiklerimin ardından bakmadan, gözbebeksiz, yüreksiz, daha bir özümseyerek acıyı, öfkeyi; yüz vermeyerek, duyumsamayarak; daha bir iç içe geçerek. Merhaba sevgililerim. . . ALOHA!!!

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Arda Edip, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.