Bazen evrende yalnız olduğumuzu düşünürüm, bazen de olmadığmızı. Her iki durumda da bu düşünce beni afallatır. -Arthur C. Clarke |
|
||||||||||
|
Pirzolayla etle tırnak gibiydik … Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi onunla ama şimdi yutkunmak için lokmayı zor buluyoruz . Kemerde delik kalmadı . Deldire deldire süzgece döndük … Şimdi bana ulan pirzola beyinli kafandan çok ağzın çalışıyor diyeceksiniz . Yani artık ağzımızda çalışmıyor , kafayla beraber o da durdu . Biz yiyecek lokma bulamazken hayat deve yüküyle götürenlere karşı geviş getiricesine bizi çiğneyip çiğneyip indiriyor işkembeye … Ee ne demeli … Karnı büyük koca dünya . Karnı büyük deyince bizim hanım yine sekizinciye hamile . Geçen senede 8 . ciye hamileydi … Ama hormonlu gıdalardan , radyasyona , radyasyondan strese kadar bebek darmaduman doğdu . Kolu bacağında , bacağı sırtında … ‘’Ulan uzaylılarla m çiftleştin ? ‘’ dedim hanıma … Mal mal yüzüme bakıyor … Valla bir uzay gemisi bulsak , bir de içinde kapsül binip gidicem buralardan … Ama nerde ? Karının doğurduğu bebek insandan çok mutantta benziyor . Bütün kanallarda , haber bültenlerinde uzaylı bebek uzaylı bebek diye bağırıyorlar . ANA HABER BÜLTENLERİ SUNUCU :Evet sayın seyirciler … Bu gün kıyamet alameti , cinni ve uzaydan geldiğine inanılan mutant bebek Haydar ‘ın babası Mahmut Bağcı ‘nın yanındayız … Hoş geldiniz Mahmut Bey … MAHMUT : Hoş bulduk … SUNUCU : Mahmut Bey sizin bebeğin cinsi nedir ? Ne cins cins konuşuyon köy yumurtası … Benim bebek çiftlik hayvanımı ki cinsi olsun yahu … SUNUCU : Sizin bebeğin ayrıca kıyamet alameti olduğu söyleniyor . MAHMUT: Sen bebeğe bile , bir kurt gibi kuzu niyetine yaklaşıyorsan , ben ne yapa yım ? SUNUCU : Ayrıca sizin bebek cinliymiş … Yemek yerken ağzında ateşler çıkartıyormuş . Bu yüzden çiğ etle besleniyormuş …. MAHMUT: Yok o aslında çiğ köfteyi sever . ( Sunucu çiğ köfte diye not alır ) Yaz … Ara öğünlerde branch niyetine havyar yer , bir de geceleri çok hafif şampanya içer . Ulan bir bebek nasıl et yesin ? AYRICA ET BULSAK BİZ YİYECEĞİZ . Sakatat beyinli … SUNUCU : Bebeğiniz sakat doğdu diye bana kızmayın beyefendi … Gidin A.B mahkemelerine . Şikayette bulunun yada devletten yardım isteyin Bu günlerde trend bu . Herkes öyle yapıyor … Moda oldu … mahmut : Öyleyse sizin aracılığınızla , ben , yardımsever arkadaşlardan , sizi az sonra döveceğim için , mahkemede bana bir avukat tutmaları adına , yardım talebinde bulunuyorum . Ayrıca avukatın yanında , bana ve aileme hapishanede bakma garantisi veren biri çıkarsa sizi öldürebilirim bile . Ulan sen benim bebeğime nasıl orangutan muamelesi yaparsın ? Kanı çekilmiş tüysüz yarasa … O anda kendimi tutamamışım … Sunucunun üzerine atlamışım … Ben sunucunun yüzündeki sivilceleri patlatırken , arkadan yönetmenin sesi geliyor du . ‘’ Kavga esnasında reytingler tavana vurdu . Devam edin , devam endin ‘’diye Bizim çocuğumuz sakat doğdu … Ne yapalım .Krizantem çiçeğinin diğer adı da kasımpatıdır . Yani sakat doğdu diye çöpe mi atalım ? Cami avlusunun önünden geçerken oradan biri , beni ve bebeğimi cami avlusunun önünde görünce ‘’ camiye mi bırakacan bebeğini ? ‘’ diye çığırdı … ‘’Yok ‘’ dedim . ‘’Minareye çıkacam , kendimi atcam ‘’ deyince ‘’ Ha o olur ‘’ dedi . ‘’Ama şimdi müezzin var minarede … Akşam ezanını okuyor , o inince atarsın ‘’ diye de ekledi . Zaten hayat içinde bana kazıkların en büyüğü atılmış … Ölsem kime fayda … Bu yüzden ölmekten vaz geçip bir iş bulup çalışmaya karar verdim . Gittim bir yere . Sağlık raporuma dişlerime bakıp ; ‘’ Senin son kullanma tarihin etiketinin üzerinden bile okunamıyor . Sen buraya niye geldin , defolu kumaş parçası ‘’ deyip kapıyı gösterdiler . Her iş yerinde birer atık parçası muamelesi gördükten sora bir mağazanın önünde palyaço kostümüyle bir iş buldum . ASİL SONER DEMİR ( DEVAM EDECEK … )
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ASİL SONER DEMİR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |