..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tanrı insanı yarattı, insan da sanat yapıtını. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > ASİL SONER DEMİR




8 Haziran 2007
Patronum ve Tasma Gereken Ensesi  
Patronum Ve Tasma Gereken Ensesi

ASİL SONER DEMİR


Yalamak bizim patronun yaptığı en iyi iş . Bir dil var adamda emsali görülmemiş. Rengi de kahverengi … O kadar çok kıç yalıyor ki artık dili kuyruksokumunun rengini almış .


:BCAA:
Patronumun genişçe bir tasma gereken ensesine şöyle bir baktım …
'' Al bu maaşla sen çalış '' diye , cebimdeki bir miktar bozukluğu suratının ortasına fırlatıp, işten ayrıldım .
Adamın suratı o kadar boştu ki , fırlattığım bozuk paralar o kadar çok yakıştı ki, ölümüne gülümseyerek , bir de seyrettim uzun uzun …
Bir an için boşaltım organımla ağzı arasında sıkı bağlar kurdum .
Daha sonra ‘’ bunu ancak tuvaletimin fırçası temizleyebilir ‘’ diyerek bu fikrimden vazgeçtim …
‘’Sana tükürdüğünü yalatacağım ‘’ diye arkamdan bağırdı .
‘’Suratına tükürmeye bir şey demiyorum ama zaten yalaka olmadığım için istifa ediyorum ‘’ ‘’ deyip kapıyı çarpıp çıktım .
Yalamak bizim patronun yaptığı en iyi iş . Bir dil var adamda emsali görülmemiş .
Rengi de kahverengi …
O kadar çok kıç yalıyor ki artık dili kuyruksokumunun rengini almış .
Kılıbık mı da kılıbık ...
ÖSS sınavıyla evlenmiş gibi karısının her sorusuna doğru yanıtı vermek zorunda .
Aksi takdirde 3 yanlış bir kelle götürüyor .
Karısından ödü kopuyor . Karısını da görseniz …
Kadının yaptığı makyajla bizim ev 2 kere badana olur .
Zaten bunların ki evlilik değil eşek şakası gibi
bir şey …
Adam bize gelince aslan kesiliyor . Evde kuzu …
Ama doğruya doğru ... Karısı da tam bir kasap .
Dediklerine göre ev ev değil kesimhane gibiymiş …
Kadın adama hayvan gibi davranıyor , akşamları da eve gelince , bir tabak ot atıveriyormuş önüne .
Ee bizim patron sığır olursa …
Bu az bile ...
Bizim patron keldir.
Kadın kasaplık bir hayvan gibi etrafta dolaşıp , cızbız niyetine patronun her gün başının etini yiyormuş …
Ee bu yüzden adamda saç kalmamış .
İşe kıyma niyetine gelince de , acısını bizden çıkartıyor doğal olarak …
Ama olsun … Geviş getirircesine evde tekrar öcümüzü alıyor patroniçemiz .
Helal olsun kadına .
Ee , alma mazlumun ahını , çıkar aheste aheste …

ASİL SONER DEMİR







Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Akapuntur Naci
Kabak Tadı Veren Dünya ve Kabak Kafalı Kayınço
Başımızın Eti Hamur Ahmet
Palyaço Mahmut
Hintli Değil , Hin Oğlu Hin...
Sen Benim Kim Olduğumu Biliyor Musun?
Sallandıracaksın Bunlardan Bir İki Tane …
Dünyan I Yaşamak İstiyorsan Dün Ü Bırak .
Biyrun Efendim Biyrun

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İmkansıza Prim Yok . [Şiir]
Yazana Yazılmak... [Şiir]
Okul Sonrası Çocuk [Şiir]
Çığlık [Şiir]
Kırık Süt Dişleri [Şiir]
Yazbabamyaz [Eleştiri]


ASİL SONER DEMİR kimdir?

Yaşam hatanesinden en iyi şekilde taburcu olmak üzere akıllı taklidi yapan bir divaneyim .

Etkilendiği Yazarlar:
'' İnsan olandan kolay kolay etkilenmem '' derdim önceden . '' İnsan '' olanı görene dek ... Açıkçası yazmaktan okumaya fırsat bulamıyorum .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ASİL SONER DEMİR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.