Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
Sevilenin uyurken, Sevenin onu düşünmesi, Kendini hasretmesi, Yüreğini o vakit açabilmesi, Ne kadar deruni sevdiğini, Ancak gözleri yumuluyken, Haykırma gereğini duyuyor. Onun melalinde, kendini buluyor, Meramını beyan ediyor. O kadar ki muamma ve haşyet, Aynı zaman da yaşanıyor. Titreyen bir sesin serencamı, Şarkıda aranan benliğin ahvali, Ayın yardıma çağrılması, Vakfiyenin hissiyatını itiraf ediyor. Çocukluğun her katresinin, Dönüşü olmaması için verilen uğraş. Kendini ve kişiliğini buluyor sevdiğiyle, Gül, tohum ve toprak, Hatırlanmak istenen renk, Söylenmek istenen meramı hal. O kadar yüce bir sevginin İzlerine şahit oluyoruz ki, Ancak uyurken tutulabilen bir el Ve avuçların gözyaşlarıyla ıslanması, Kopacak, kaybolacak kaygısından. Sevilenin uyanıkken hasret kalınan sevgisi, Ancak uyurken elde edilen Bir değer olarak karşımıza çıkıyor. Nihayeti bilindiğinden, Toplanan eşyalar ve en sadık Hayaller sokağında sürüklenirken Bedenin nedametini İstasyonun boşluğunda sorguluyor. Öyle bir bağlılık ki, tahayyülün İnce ayrıntıların da ölümü yaşıyoruz. Rayları bu anlamda anıyoruz, Dilin tercümanı olduğu yürekte kalanlar Beste olarak karşımıza çıkıyor. Bu bağlamda, doğuyor, Büyüyor, ölüyor ve öpülüyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Cilasun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |