Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
O kadar önemlidir ki, bir millet olmanın ilk adınıdır. O kadar önemlidir ki, nesil emniyetinin başlangıcıdır. O kadar önemlidir ki, bir güle, anneliği tattıran ilk merhaledir. O kadar önemlidir ki, bir erkeği adam yapan, Babalığı yaşatan serencamdır. O kadar önemlidir ki, efradın ilkokuludur. O kadar önemlidir ki, bir kızın ana payesini alması, Cennetin ayaklarının altına serilmesi. O kadar önemlidir ki, babanın namerdin düşmanı, İffetsizin hasmı, haram zadenin şeditliğinin, Manalaşmasını zorunlu kılar. O kadar önemlidir ki, atinin ve mazinin, tefekkür keyfiyetini yaşatır. O kadar önemlidir ki, sevgiyi, aşkı, vefayı, cefayı, Fedakârlığı, hizmeti, metanetin eğitimini temin eder. O kadar nemlidir ki, her ferdin birbiri için feda olacak kadar Kenetlenmesini temin eder. O kadar önemlidir ki, şerre kalkan, mazluma sergi olmayı önceletir. O kadar önemlidir ki, ahlakı, hamiyeti, arı edebi öğretir. O kadar önemlidir ki, her doğan cenin beşer olarak dünyaya gelir. Aile ise bu sabinin sosyal ihtiyaçlarını gidererek, Manevi alt yapısını tesis ederek, insan olma sürecini hızlandırır. O kadar önemlidir ki, aidiyetinin adağıdır. Bu bakımdan aile bir su, bir toprak, bir hava kadar değerlidir. Nesebi belli olmayan bir zürriyetten müteşekkil millet, Asla bir millet olgunluğunda değildir. Kanunların esiri, seküler kültürün banisi bulunan kalabalıklardır. Her bayrak, her toprak, her milli marş, Yüce Türk milletin ki kadar değerli değildir. Çünkü bu millet ailenin ne kadar önemli olduğunu, Bilen bir millettir de onun için...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Cilasun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |