Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
Yüreğinde Filizlenen aşkın Esiri olmaya bilirsin Mavi hayallerin Kurulmasına da Engel olabilirsin Yüreğinin Umutsuzluk nidalarına Bigane kalabilirsin Ama bu sensin Bensizliğin Hengâmesinde Bir sensin Mısralarında Latif beyanlarını Yudumlamaya çalışırken Boğazımda Düğümlenen Naçar kaldığın Feryadını işitirken Bırakmak istiyorum Her şeyimi Bilmediğim Yanına ilişmek için Sen senle Hüznü solurken Geceye dalarken Aşkının kollarında Bilmekteyiz ki Bu bir arzu değil Olamazda zira Tenler açmazda Biri Anadolu’da Diğeri Avrupa da Sen ise Yalnızlığın karesinde Çaldığın Her nağmelerinde Biliyorum ki Ben yokum Senin hayalinde Sen istesen de İstemesen de Bu bir sevdadır Aşkın pençesinde Ne sende Ve ne de bende Söyleyemeyiz ki Bir arayışın zaferi olsun Asla Zinhar olsun Olamazdı böyle bir gayretim Kendimle yeterdim Ne vakit ki sen Mısralarınla Bam telimden vurdun Hiç bekletmeden Diyordun sanki İçimden geçenleri biliyordun Yazdığın namelerinden Ne olur Bana açık konuş Sanki bir tınıdan Bir tuvalden her boyadan Her nasıl ki Rahatça bahsediyorsun Şairden Yazardan Müteferrikten Sevmesen bile Gölgelenmeme Esintinde kalmama Sarfı nazar etmen Hançerlerin En ihtişamıyla saplanan Yüreğimde ki yaranın sahibiyken…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Cilasun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |