Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
Nasıl mı girdim yeni yılda? “Ateşin karşısına oturup sabaha kadar Şiir tadında demlenmiş çayımla seni düşündüm, Ay ışığının altında saat 12yi vuranda Kayan yıldıza bakıp dilek tuttum senin için, Çağlayanlara karşı durup sana ve sensizliğe haykırdım.” Demeyeceğim… Çünkü ben hiçbirini yapmadım. Sadece sustum Eski yıla öfkemi kustum. Neden bitti diye… Neyimizi beğenmemiş olabilir diye düşünüyorum? Neden terk etti gitti diye? Haklı O da kendince haklı Neyimizi beğenebilir ki? Tam tamına bir yıl Evet bir yıl Kendisini her şeyin sahtesiyle yaşatmaya çalıştık . Paramız,sevdamız,acımız,tatlımız,her şeyimiz Her şeyimiz sahte değil miydi? Birbirimize “SENİ SEVİYORUM” dememiz gibi… Aklımızdaki gerekli gereksiz, Telif hakkı ödenmemiş sorularla yaşam sürdük Halbuki sorularla yaşanmayacağını ikimizde biliyorduk Geçmişte yaşadığımız geleceğimizin teminatıydı Biz bunu biliyorduk ve yaşıyorduk. Aslında yaşadığımız zannediyorduk Yaşamak ,zannetmek,sevmek….. Tanrım ne kuralsız bir denklem bu? Ve ne kadar zor… Tam bir yıl bu denklemin içinde yanmak. Evet ben yeni yıla böyle girdim. Yaptıklarımla değil,yapacaklarımla, Yaşadıklarımla değil,yaşayacaklarımla, Sevdiklerimle değil,seveceklerimle girdim. Kalemimle kağıdımla girdim ben yeni yıla… Belki acılarımı dindirir diye… Belki eski yılın acılarını unutturur diye… Belki bir daha yeni yılı kutlamayız diye Belki bu son yeni yılım olur diye yazdım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ÖMER YALÇIN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |