Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Coşkun, taşkın sellerin bıraktığı yaraları Yazmakla bitiremediğim yılan sürüsünü Bir de benden dinle karlı dağların öyküsünü. Ruhlarda zelzele, gözlerde heyelan ararsan, Yar da bak ben gibi biçarelerin yüreğine Gülüm gülüm diye inleyen sessiz kayalardan, Koparıp ta kendini teslim et bir gün denize. Bilir misin şaşı dünyanın nasıl baktığını? Dünün gibi sen hayalden başka bir şey değilsin. Anlayamazsın kör toprağa nasıl satıldığını Mazin gibi sen masaldan başka bir şey değilsin. Yüz yıllık zevkini bir anlık acı unutturur Zamanı gelince solan çiçekten farkın ne ki? Gülü, laleyi, sümbülü bir gün kader kurutur Söyle bir avuç tebessümden başka farkın ne ki? Yoz yıllar çalar simanı götürür kendiyle Yalnızca kurumuş gül yaprağındaki hıçkırık Raks eder susamış zan yüreğinin heybetiyle Anlayamazsın gözlerine köşk kurarda yılgınlık. Sana da şart olacaktır elbet kefenleri sarmak Evvelkiler gibi seni de satar şaşı dünya Karşılığın tabut, hediyesi bir tutam toprak Nasıl oldu da gözlerin doydu hırsın vardı ya. Biriktirmiş şaşı dünya isyankar tohumunu Bulmuş ki kahpe düzeni, saçtıkça saçıyor Kendisine köle,kul eylemiş Allah kulunu Sarmış nefisleri köpeklerine yal yapıyor Köpeklerine yal yapıyor...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Adem KORKMAZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |