Yaşamaksa ölümden kaçıp saklanmanın diğer adı ve kaybolmaksa dipsiz karanlık uçurum yamaçlarında boşuna her kaçış.. elbet en sonunda unutulmak saklı bir yerlerinde hayatın.. kaçışı mümkün olmuyor yalnızlıkların.. biliyorum ki en sonunda gelip yapışacak yakama ölüm, tıpkı diğer insanlara yaptığı gibi alıp götürecek beni yatağımdan.. Korkmadım hiç bir an ölümden.. meydan okumadım hayata.. saklamadım gizli düşlerimi aklımdan ve yaşamadım doyasıya sokak ortasında aşkı.. Yoksundum kimi duygulardan, yalnızlığımı perçinliyordum her defasında bir başıma kimsenin olmadığı noktalarda.. yalnızlık kimi ölümlerden ağır gelir insana, bazen de huzurla kaplı bir yuva oluverir yüzündeki acı maskeyi gösterene dek, yaşarsın mutlu bir aşkın kollarında. Hayat Bazen Yaşamaya Değer Anılar Bırakır Arkamızdan... Bazen de Unutulmaya Yüz Tutmuş Acılar Yaşatır Yüzümüze Karşı.. Tıpkı Karanlık Bir Sevdanın Sokak Aralarına Vuran Gölgesi Gibi! Varlığın bilinmez, kimse yüzüne bakmaz bakamaz,çünkü yoksundur. Kaybolursun gün ışığının altında ve anlarsın ki seni var eden tek şey gecenin yıldızlarıdır.. Onlarsız atamazsın hiç bir adım ne ileri ne de geri.. Bir varoluş hikayesi başlatırsın ruhunun derinliklerinde.. Yaşamak istersin sende her insan gibi temiz ve kimsesiz aşkları.. Son çırpınışlarının gürültüsü yankılanır kimsesiz evinde ve kulağında patlar her bir ses damlası.. Titrek ellerinin arasına alırsın başını ve yalvarmaya başlarsın kimsenin olmadığı sokaklara... Anlamsızca camdan izlersin buğulu gözlerinle yağmurun her bir damlasını.. İhtiyacın olan tek şeyin sevgi olduğunu anlarsın... dışarı çıkıp koşmak istersin bir sevgili bulana dek.. ve yine kaybedersin zavallı bir şekilde çökersin kaldırım taşına.. Ölümden kaçtığın gibi hayattan da kaçmaya çalışırsın ve bilemezsin,Karşılıksız değil hiç bir aşk... Fakat sevmek için aşık olmaya gerek yok.. Bir yaşamak isteği dolar damarlarına.. Caddeleri gezersin ve hiç bir insan yüzü göremezsin.. Ne çiçekler kalmıştır eğilip koklayacağın, ne de karınca sürüleri ezip geçeceğin.. Anlamsız gelir o an sana bütün bunlar ve dönersin kimsesiz ve yıkık dökük evine.. Seni bekleyen tek şeyin Azrail olduğunu görürsün ve ölüm korkusuyla kaybolan bir hayatın filmini izlersiz çaresiz ve bir başına!