İnsan bir küçük dünyadır. (Mibres Kosmos) -Demokritos |
|
||||||||||
|
Birimiz usul usul yüzerken birimiz yaramaz bir çocuk gibi ordan oraya çarparız! Ama yinede ayrılamayız birbirimizden! Ne büyük aşklar yaşadık birbirimizden habersiz ne yolları yürüdük koşarcasına kimsesiz kumsallara doğru... Kayalık hikayeleri martı sesleri ve bir kaç bira tadı... Bilindik hikayelerden ibaret olmadık hiçbir an. Uzayıp giden kelimelerin ardına saklanmadık. Ayrılığı kabul etmedik ve hiç bir zaman yalnız değildik... Aslında ikimizde aynı hayatın parçasıyız... Sen rüzgarı oldun ben tozu... Sen estikçe ben uçuştum ordan oraya.. Sensiz ben bensiz sen yok gibiydik... Başka bir aşk başka bir tutku bu.. Ne ana baba sevgisi ne de bir lise aşkı... Biliyorum içimdekileri ama ne anlatacak kelime buluyorum ne de yazacak rengi! Bir sır gibi birşey benimle doğdu benimle toprak olacak! Birimiz akıllardaki mantık birimiz yürekteki sızı... Birimiz güneş birimiz ay... Birimiz hava birimiz su... Birimiz şu birimiz bu... Kısacası biz biriz ve tekiz! Sensizliğin yükü zordu... Çoğu kez karanlıktı ve kimsesiz bir sokak arkası kadar soğuktu.. Üşüdüm be dostum hemde delicesine... Ama korkmadım karanlıktan biliyordum elbet bir ışık parşası vuracaktı yamaçlarıma.. Sensizken ne kelimelerde bir anlam kaldı ne de hayatta bir tat...Günlerce aylarca birikti içimde kelimeler.. Ve bir an ellerinin uzandığı yere akıp gitti hepsi... Ben böylesine alıştım bu hayata ve yine seninle yaşamayı en deli dolu aşkları! Yaşamak dostum... İnan anlamı yoktu sokakların kaldırım taşlarının..Her sabah açan çiçeklerin, hiç durmayacakmışçasına uçuşan kuşların ve çiğerime soluduğum havanın anlamı yoktu... Hani seninleyken hiç solmayan bir çiçek var ya işte ben o çiçeğin kokusun özlüyorum be dostum... Sen bir gitar teli ben bir şarkı sözü... Sensizken şarkıların bile anlamı yoktu... Kimsesizdi sanki notalar... Babasız bir çocuk gibi ordan oraya sürüklenip durdular! Anlatılamayan ancak yaşanılan hayatlar vardır dostum... Bizimkide öylesine anlatılamaz ve YAŞANILAMAZ! Derinliklerde taşırız duyguları... Bugün bizimle doğdu yarın bizimle gömülecek! Biliyormusun dostum sensizken yaşadığım en güzel anım bile seninleyken yaşadığım en kötü an kadar mutluluk veremedi bana... Ve bir bedenle ruh gibiyiz hiç bir an ayrılmayan yaşanılacak varsa yaşayan gidilecek varsa ayrılmadan birlikte giden!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Agathon, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |