Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon |
|
||||||||||
|
İncindim, İncitildim ama yinede aşka kabahat bulmak istemiyorum. Başım ağrıyor, Üzülüyorum, Belkide üzüyorum, Aşk yüzünden. Anlatamıyorum, Anlayamıyorum, Anlamıyorsun, Aşk yüzünden. Bilemiyorum, Duruyorum, Duruluyorum, Aşk yüzünden. İstemiyorum, Olmuyor, Saatler geçmiyor, Umut yok, Aşktan yana... Hatırlamıyorum. Divaneyim, Aşk yüzünden. Yaşanmıyor Sensiz, Çıt yok, Susuyorum, Susmuyorum, Aşk yüzünden. Bekliyorum, Yalnızım, Aşk yüzünden. Lanet ediyorum, Aşk yüzünden. Sezen dinliyorum, Uykum yok, Güneşde yok, Sarılmak istiyorum sana, Olmuyor, Geceye yürüyorum, o duruyor. Dönmüyor. Acılar sel gibi yağıyor. Hasret ayrılığı getiriyor. Ama ayrılık seni getirmiyor. Gözlerim doluyor. Güneş hala yok. Sen zaten yoksun. Bir ben varım,birde yanımda ben var. Sımsıcaktı aşk bir zamanlar. Beyaz dı. Ama en çok maviydi aşk... Uzaksın bana hemde çok.. Yanımda yoksun.. Sensizlik beni yoruyor.. Gün yok... Gecede yok.. Sadece masal var. İki kişilik bir masal... Aşk masalı.. Üç tanede elma var masalda... Bir sana Biri bana biriside ayrılığa... Beni bir gün bile sevmedin sen... Kahkahalar kendi başına kaldılar. Bana onlar bile bana uzak... Kuşlar bile gülüyor halime... Kapılar hep kapalı... Hesap soracak kimse yok... Sen baharsın.. Bahar yok... En sevdiğim şarkı yok...Aşk yüzünden... Sen yoksun... Seni seviyorum.. Senin yüzünden.... Seni seviyorum.. Gözlerin yüzünden... Seni seviyorum.. Seni SE-Vİ-YO-RUM...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mavi Sayfa / Uğur KÖROĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |