İste, sana verilecektir; Ara, bulacaksındır; Çal ve kapı sana açılacaktır -İncil |
|
||||||||||
|
Sana göndereceğim sabah mesajını da çoktaaan hazırlamıştım zaten. Ama uyuyakalmışım birden. Sonradan anladım sebebini. Sensizlik beni o kadar yormuş olacakki birden kendime hakim olamamışım işte. Belkide böcükler gelmiştir ne dersin. Ve gecenin bir yarısı o sesle irkildim yerimden. Anlık bir şey işte senin deyişinle. O ses evimin balkonundan geliyordu hee birde unutmadan her gece seni düşünürken bana yardım eden radyomuda yine açık bırakmışım. Uyandığımda hala çalıyordu zavallı. Hemde en seviğim şarkıyla uyandırdı beni. Anlık işte. Neyse bırakalım da çalsın dursun. Balkondaki seste kalmıştık. Evet o ses, hadi beni içeri alsana Çok üşüdüm burada çok soğuk burası diye haykıran o ses. Aslında böyle demiyordu o ses böyle demeye çalışıyordu. Ben öyle anlıyordum onu. Birde baktım ki bir ufaklık var balkonumda. Hiç izin istemeden girivermiş. Aynı senin arada bir yaptığın gibi o da mırıldanıyordu bana. Ama onunki senin mırıldanmalarından değildi. Seni gibi içten mırıldanmıyordu ama yinede anlıyorum onu, aynı seni anlayamadığım gibi. Üşümüş besbelli yavrucak.Ne kadar değişik bir durum değilmi tatlım. O acıdan mırıldanıyordu belki. Ama sen... Sen ise mutluluktan mırıldanıyordun her zaman. Sonunda mırıldanmalarına karşılık veren birini bulduğundan olsa gerek beni görünce birden kesildi sesi şirin şeyin. Ama allahım bütün bu yaptıkları yetmiyormuş gibi bir bıcır bıcır bakmazmı suratıma... Aynı senin yaptığın gibi.. Sende öyle yapardın ya hep. Hemen kafanı yan çevirir bana öyle bir bıcırık bakardın ki o zaman en azılı katili bile dize getirecek bir şirinlik akardı ela gözlerinin içinden.. Hee birde dudaklarını büzüşünü söylemiyceğimi zannediyorsan aldanıyorsun bitanem... Hani o olmadık anda en olmadık durumda beni feth ettiğin dudaklardan bahsediyorum.. Zaten o masum ve en içten gelen gülümsemene de yardım eden aynı dudaklar değilmi... Şimdiye kadar hiç görmedim ama ağlarken bile ne tatlı olabileceğini tahmin edebiliyorum... Ağlamanı istemem tabiki ama herşey gibi bununda sana ne kadar çok yakışacağını adım gibi biliyorum... Ama bir dakika ben seni tanıdıktan sonra adımı bile zar zor hatırlar oldum bebeğim. Nasıl olacak şimdi... O zaman buna adım gibi demeyelim. Ne diyelim..? Biz buna şöyle diyelim.. Şimdi cümleyi aynen tekrar kuruyorum. (evet ben bir deliyim, ama unutma lütfen sende öylesin) Ağlamanı istemem tabiki ama herşey gibi bununda sana ne kadar çok yakışacağını ayın çok aydınlık ama yıldızların senden daha az parlak olduğunu bildiğim kadar biliyorum... Heh şimdi oldu işte. Bu yazıları okurken kalbinin nasıl hızla attığını hisseder gibiyim. Hemen bir bardak ılık su iç ve rahatla. Olmadımı yine rahatlayamdınmı o zaman hemen beni ara. Sana sudan daha faydalı olabilirim belki.... Sadece bir öneriydi canım. Aaa bak yine canım dedim sana. Demekki buda anlık bir şey canım.. Bak yine söyledim işte. Eee bir defada şöyle diyeyim o zaman canım... Nasıl daha değişik oldu dimi. Biliyorum aklın hala balkonumdaki şirin ufaklıkta... Kim sence o ufaklık.. Hani sana bir test yapmıştım...Hatırladınmı... Evet işte o testteki ufaklık.. (düşündüklerini biliyorum ,ama bana deli demekten vazgeç lütfen.Esas deli sensin unutma! De-Li.. De-Li..) Evet işte o testte bahsettiğimiz ufak kedicik.. Bana seni şikayet etmeye gelmiş.. Hemde gecenin bir vaktinde hiç üşenmeden.. Kedinde senin gibi (yani benim gibi) deli işte. Ne oldu anlat bakalım ufaklık dedim ona. Aynı sana dediğim gibi.. Bana önce birasçık süt isterim demezmi. Senin kedin diye kırmadım.. Hemen dolaptan biraz süt çıkarıp ısıttım ve bir fincana doldurup verdim ona. Ne yani kediler fincandan süt içemezmi AAA deliye bak pekalada içer canım. (bak yine dedim işte) Neyse sütü verdikten sonra senin kedin bana aynen şöyle dedi. Orasınıda sen tahmin edersin artık. Herşeyde söylenmezki canım (yine yaptım işte) Sonra ne mi oldu ? O bana bir şey söyleyemeden onu sana geri postaladım cicim. Hemde kucağına birazcık sevgi verdim sana getirsin diye. Birde öpücük konduracak yanağına bana söz verdi... Daha fazlasını vermek istiyordum ona sana getirmesi için ama zaten ufak defek bişey seni gibi. Taşıyamaz diye korktum.. Herhalde bu akşam sana gelir. Ben onu sıkı sıkı tembihledim. Hiç bir yere uğramdan doğruca sana gelecek. Hadi Bitanem.. Yolladıklarımı alınca bana haber ver tamammı.? Biliyorum Bennn DE-Lİ-YİM............
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mavi Sayfa / Uğur KÖROĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |