..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Başkaldırı > SEFA DİKEN




14 Ocak 2006
Yalnızlık Düşünceleri  
SEFA DİKEN
Yalnızlıkların içerisinde boğulduğum bir günün anısına


:BCJF:
     
YALNIZLIK DÜŞÜNCELERİ
Bilmem hangi zaman ve sevgiliden kaldıysa yüreğimdeki bu burukluk; seni her
Zamankinden çok daha yoğun hatırladığım bu dakikalarda sadağına sığamamış bir ok; kınında duramamış bir kılıç gibi saplandı varlığımın en anlamlı yerine: Kalbimin ortasına.
Sen şimdi kim bilir nerelerde ve kiminle paylaşıyorsan o sıcacık ortamını ben senin aksine hala yapayalnız ve kulağımın tınısına yer eden arabesk şarkıların eşliğinde, gecenin kör karanlığına isyan kurşunları sıkmaya çabalayabiliyorum yalnızca. Sen yoksun oysa karanlık-ların orta yerinde…Tıpkı aydınlıkların merkezinde olamadığın gibi. Senin de hayatın benim-kisi gibi aslında.Hani şairin dediği gibi “Ne içindeyim zamanın ne de büsbütün dışında” demiş ya Tanpınar… Sen de öylesin aslında işte .Ne içimdesin benim ne de büsbütün dışımda ya da ben ne içindeyim senin ne büsbütün dışında…Kalbini ne mekan edinebildim kendime ne de sen benim yüreğimi yurt edinebildin kendine.Yarınlara umutla bakmayı becerebildiği-miz mazi çok uzağımızda değil aslında biliyor musun? Ve aslında yarınlara umutla bakabil-memiz de mümkün hala…
     Ne zaman ki hava bulanır. Kurtlar ortaya çıkar. Ne zaman ki daralır ruhum o zaman bulanık suda balık avlamaya çalışan fırsat düşkünleri gelir yanıma yöreme. Beni bir tek sen sevmiştin aslında biliyor musun? Öyle çıkarsız ve menfaatsizdi sevgin. Öyle yapayalnız ve korunmaya muhtaçtı ki varlığın ve öyle şefkate layıktın ki görünürde. Oysa şimdi görüyo-rum ki sen de zamana uymuşsun.
     Aslında doluyum şu anda.Hayatın her alanından sıkıldığım her şeyden bıktığım her şeyden ama her şeyden hiçbir zevk alamadığım günlerdeyim.Öyle bir haldeyim ki boğum boğum boğuluyorum.Hani o şarkıdaki gibi…Yalnızım geceler yalnız.Yalnızım sabahsız…Sarılacak dostum yok.Sığınacak yuvam yok.Dert dökecek kimsem yok.Ölüyorum kederimden ve yalnızlığımdan.
     Karanlık gecenin ortasına mayınlar döşemek istiyorum şu anda.Serseri ve kör kurşun-lar sıkmak istiyorum nabzının attığı yere.Şahdamarının üstüne…Kalbinin tam orta yerine.Öl-meli yalnızlık ve sensizlik.Ölmeli ki sensizliği hissetmesin yüreğim.
                                                  14 OCAK 2006



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Rüya

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gün Batar Kuşlar Döner [Şiir]
Yağmurlu Özlem [Şiir]
Dertleşme [Şiir]
Anaya Özlem [Şiir]
Seni Çok Özlüyorum [Şiir]
Oralarda İyi Bak Kendine [Şiir]
23 Saatin Ardından [Şiir]
Karanlık [Şiir]
İsimsiz [Şiir]
Belli [Şiir]


SEFA DİKEN kimdir?

Hayatın her alanında karşıma çıkan hemen herşeyden etkilenen ve bunu kalemiyle paylaşan birisiyim.

Etkilendiği Yazarlar:
Necip Fazıl Kısakürek


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © SEFA DİKEN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.