..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > asivemavi36




11 Aralık 2005
Gitme Deli Kız  
…ben geldim bak hiç gelmeyecek misin diye beklediğinim…

asivemavi36


…şimdi otur…uzan biraz… avuçlarıma doldur ağrılarını… …uzan biraz…ve dinle… …sana mavi masallar anlatacağım…hiç duymadığın…


:BHID:
...sen daha bir çocuktun deli kız…
...ekmeğimizden önce bir kedi nefesini paylaşmıştık seninle hatırlıyor musun?
…bir kedi nefesiydi ilk ortak yanımız… birbirimizin ayakucundan uykularında sıcak nefesini çaldığımız kedinin… bir gece üşüdüğünü düşünmüştüm ayaklarının ve utanmıştım …ayakucuna tekrardan koyuvermiştim kediyi sıcak olsun diye gecen…
…birde sevgisini paylaşmıştık annemizin… ve kardeşlerimizin…ve yarım kalan sevmelerini babamızın…
…çocuklar erken büyür deli kız…
…yetimde kalırlar… açta… ama büyürler… hani bir türkü var ya “dediler ki babasızlar büyümez… büyüdüm de gurbet eller dolandım”… azrail dir yaptığıyla utanması gereken… ama defterini hiç kapamaz o her zaman alacaklı ve arsız ve yüzsüz ve utanmaz ve en kötü meleği tanrının…beklide çirkin yüzü kim bilir?
…büyüdün deli kız…
…hatırlıyorum da… güzel bir ambalaj da bir çift çizme ve kahverengi bir kadife pantolon… içine babalığımı koyup vermiştim sana… ilk babalığımdı hiç unutamadığım… babasızlığı unut diye… ama unutulmuyor değimli delim…??..kim kimin yerini doldurabilirki?
…adını güler koymuşlar… beklide her daim gül diye ve kısa tutmamışlar gül dememişler tez solmayasın diye… ama sen üzerinde iki goncayla solmaya durdun deli kız…sularını mı kesti felek.??..niye çorağa kesildi toprakların.??..daha yeni gelmiş sana baharlar oysa…
…ki sen devamlı güler bir yüzdün…güler…
…bahar rengindeki gülüşlerin geldi aklıma şimdi… zaten hiç unutmamıştım ki… bahar tadında gülüşün her zaman yanağında ve derin izleri tebessümün…
…her zaman gülümsersin…gülümsetmeye çalışırsın ağlamaklısın oysa o halinle biraz annesin biliyor musun…??..
…hazırlanmışsın delim… nereye gidiyorsun..??.. acelen ne..??.. bırakırmıyım sandın daha beni doyurmadın ki anneliğinle… daha ben sana doymadım ki…
…hem annemde gitti biliyorsun…yangınlara koyup yüreğimizi… yeterince yetim kaldım deli kız ve ben biliyorum ki sen bana kıyamazsın…gitme…lütfen…
…şimdi gir içeri…bırak o koltuğuna vurduğun örtüleri…ben geldim bak hiç gelmeyecek misin diye beklediğinim…anne bildim kadınlığını senin ve bilirim sabır taşlarıyla örülü yüreğin ki sabır taşları çatlarda yüreğinde…sen yıkılmazsın… beklide o yüzden bu kadar geç…bağışla…ama bil ki deli kız her zaman bendeydin sen… nasıl ki sendeysem ben…
…şimdi otur…uzan biraz… avuçlarıma doldur ağrılarını…
…uzan biraz…ve dinle…
…sana mavi masallar anlatacağım…hiç duymadığın…

…sana mavi yağmurlar…
asi ve mavi

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Noktalar hariç.....
Gönderen: Kâmuran Esen / Bolu/Türkiye
29 Aralık 2005
Çok romantik, çok sevgi dolu ve çok içten....Alışamadığım çok sayıdaki noktalar dışında, herşey harika!....Sevgiyle kalın...Kâmuran Esen




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bürümcük

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fayton Geder Toz Eder
Sarıkamışta Kırıldı Gonca Gülün Tazeleri
Bana Bir Masal Anlat Baba...
Avtio Eftelya
İki Yakası Bir Araya Gelmeyen Kentler/sevdalar
Garip, Kırık, Kedili Bir Hikaye... Siyah - Beyaz...
... Neden Mavi...
Aşık ile Maşuk / yada Sokağımızın Sakız Hanımı ile Mahur Beyi
Delinin Hastane Günlüğü - II
Mavi Derinlikler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Susuyorum [Şiir]
Devrim Yürekli Çocuk [Şiir]
Zap Suyu - I [Şiir]
yada Dön Gel [Şiir]
Caw Bella [Şiir]
Dar Ağacında Üç Fidan [Şiir]
Sen Sustuğunda [Şiir]
Yusuf ile Züleyha [Şiir]
Kavgam Sürüyor [Şiir]
Kavgaya ve Aşka Dair [Şiir]


asivemavi36 kimdir?

paylaşmak. . . hayat adına ne varsa. . . ama demiş ya nazım. . . "yar dudağından gayrı". . .

Etkilendiği Yazarlar:
Yaşar Kemal


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © asivemavi36, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.