..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özgürlük sevdası insanın başkalarına duyduğu sevgidir; güç sevdası insanın kendine duyduğu sevgidir. -Hazlitt
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yazarlar ve Şairler > müge eralp kaya




5 Ağustos 2005
Özür Dilerim Yüreğim...  
hiçbir şey için geç değil... hele aşk için hiç geç değil...

müge eralp kaya


ben yüreğimden, kalbimden defalarca özür diledim... şimdi sıra sizde...


:BBBI:
Bazen düşünüyorum da acaba kalbimden yani yüreğimden kaç kere özür dilemem gerekiyor?... O eşsiz duyguları karışık renkte taşıdığı için, ne kadar yorgundur kimbilir?...

Ve kimbilir hangi limana demir atmak istemiştir günbegün. Dili olsa da şöyle bir konuşabilsem kalbimle,derteleşebilsem özgürce... Ve tüm kaygılarımı, coşkularımı, sevinçlerimi, tatlı heyecanlarımı ve en deli sevdalarımı masaya yatırabilseydik tek tek büyük bir ustalıkla...

Sonra ben, elimde kalan son aşk kırıntılarıyla başbaşa kalıp, saatlerce hatta günlerce mavi sahilleri dolaşsaydım yalınayak...Ayağıma batan her taş parçasının yüreğimdeki sızıyı kapatmasını dileseydim...

Sokakları tek tek arşınlayıp, ağlayan bir çocuğu bir demet papatyayla susturabilmek, bir kedinin gözlerindeki ışıltıyı yakalayabilseydim...

Sonra bugüne kadar yapmaya cesaret edemediğim ne varsa yapmalı, ilk kez turuncu bir giysi giymeli, hiç sevmediğim halde fosforlu bir elbiseyle kalabalıkta göz kamaştırmalı, bir külah dondurmayı insanların gözlerinin içine bakarak tüketmeli, hatta meltem rüzgarları eşliğinde motorsiklete binmeli...

Yaşananların ardından da kalbimi karşıma alıp "şimdi mutlumusun?"... "sadece senin için , içimden geldiği gibiydim birkaç gün... şimdi iyimisin?" ... diye sormak isterdim...

Aldığım yanıt değil, bundan sonraki sevgiler, gerçek, anlamlı, adam gibi sevgiler, aşklar önemli...

Ben yüreğimden, kalbimden defalarca özür diledim... Şimdi sıra sizde, unutmayın hiçbir şey için geç değil!... Hele aşk için hiç geç değil...



.Eleştiriler & Yorumlar

:: ...........! özgür kıza sevgiler......!
Gönderen: Safiye Karaağaç / Ankara/Türkiye
10 Ağustos 2005
...yazını okuduğumda kendi yüreğimle yüzleşiyor gibi oldum, sanki onunla benim yerime bir başkası konuşuyor ve benim hiç beceremediğim o özrü diliyordu.Sana ve yüreğime şunu söylemek isterim bu kadar renkli olmak bizim suçumuz değil ki.....




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yazarlar ve şairler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sadece Seninle...
Başaramadım...
Siyah - Beyaz
Yalnızlık Senfonisi...
Düş...
Sadece Gülümse...
Aşka Dair...
Önünde Eğiliyorum...
Sadece Bir Kez...
Bir Buket Aşk...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İlk Aşkım Babam'a!..
Pudra Kokulu Bebeğime...
Geçmiş ve Gelecek...
Fatma... Kalbi Kıyamda!..
Kalbim Tekliyor Bu Aralar...
1 Yılda Senden Bana Kalanlar: : ((
Hüzün Şehri İstanbul...
Başlıksız...
Güle Güle Eylül...
Hoşçakal Baba...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Anneme ve Babama... [Şiir]
Hayat... [Öykü]
İçimdeki Elektrik Kesildi... [Öykü]
Yolcu... [Öykü]


müge eralp kaya kimdir?

yüreğim çıkmaz sokak gibidir. . . sürekli dolaşırsınız ama hiç sıkılmadan değişik renkler keşfedersiniz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
oğuzhan akay, iclal aydın


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © müge eralp kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.