Hayat namına, yapılacak, güzel günler için.Yapmış olduğum hatalarım için. İçin için içtiğim gecelerim için. Geleğeceğin güzel anlar getirmesi için.Temiz bir sayfa diliyorum .Anlatamadıklarım için. Her zamanki gibi başladı. Tüketti beni. Mecbur o, o gün; ben gece, gece benim; nasıl olsa giderim. Ne kadar gün varsa o kadar gece. Benim gibileride alırım.Nefret etmeyin artık benden. Ben senim aynada göremediğin için. Anlasaydın herşeyin yalan olduğunu. Bir bilebilseydin. Umursamazdın benim gibi. Otobüste yanına olturan kızın içine düşmezdin. Bir ruya gibi, ruya bitene kadar, herşey kesin gerçek, ama bitince birden ruya oluverirya herşey. Onun gibi. Aynaya bakma o sen değilsin. Sen başka yerdesin o yalan. Medet umma ondan. O sana karışmaz. Cami korkak ruhların hipnoz edildiği yerdir. Ve enyakın dostu şeytandır. O olmasa camiye giden olurmu?. Yeşilden de medet umma. Kurallar. Hep zevk vareni yasaklar. Zevk lerimiz. Tek eğlencemiz onun için yaşar ve geri döneriz. Bu tatil biter. Eve gideriz o güne kadar gölgeler bizimle. Bekleriz o günü bizim gibilerle. Kendinden başkasına tapmak seni robot yapar tek tuşla açılıp kapanırsın. İstediğin buysa sende onlar gibisin, harcanırsın. Durmak yok savaş gerçekten şavaşanlarla dolana kadar. Ben Varım ya sen. Vur ve git savur ve silk. İşte hayat, yangel yat. Senin olan ne var ki. Onlar için ömrünü harcayacaksın. Bazen bunu da düşün. Bir gün, bir mezar taşında biterim. Yalanlarla yıkanırım, günahlar giyinip, keder kokarım. Tanınsın beni, ahrette seni beklerim. Sen uyanana kadar beklerim.