|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
31 Ocak 2008
Başı Sonu
uFuK
|
çok yoksunluk çektik ve yokluk çektik zor yollarda sendeledik yenildik çekildik ne ulaşabildik varlığına ne yokluğunla mesutduk bi ara mutluyduk saf olmayan kanımla saf insanlar zehirledik saflarımıza çekildik bazen kandırdm kendimi kanda ağladım gecenin anlamı uykuydu pek tutmadı beni taraf tutmadım tarafnıdan ezildim tarumar halim birşey var dı ruhumda azaldı her soluk aldığımda ne tad kaldı ağzımda ne ruhumda eridik bittik azaldık bana beni sorana komşuda dedim komşum faili meçhul düşümde yatağımda boğuldum sana dair hayaller kurardım farklı olmanın cezası bu ne haykırış ne affediliş yok gün gün bitmekteyiz hayat seni benden uzaklarda yaşatıyor dedikleri bizimle uğraşmıyor ben gül ekiyoum fırtına bitiyor ve bi sonraki başlıyor.
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Aczmendi dergahnda anayasa savcısı,savcılıkta kızıl bayraklı komünist. Sol bir dergi binasında ülkücü. Ülkücülerin arasında ateist. Ateistlerin arasında bir haham.
Etkilendiği Yazarlar:
Kalıcı etki bırakan tüm yazarlar..
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|