İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Bıktığımda söyleyemediğim, bir çok şeyin, gölgesinde yaşamak geçmişin. Beynimi zorlayayana kadar bir şey gel miyor aklımda. Başa dönmek geliyor içimden, içimden ölmek geliyor. Belki olanlardan sıkıldığım içindir. Zamandan bıktığım için mi yoksa. ? Ah bir çözseydim, çekip gidip, bıkkın bir şekilde yenilip, Başa dönmek, niye? Bilinmeyenlerin gölgesinde. Suçlular şehrinde aşk tan bi habar, en kötüsü alışmak. Varlığımızı tanımlayamadan onu zehirlemek. Bakıp öyle uzunca bakıp ölümü anlamak. Son bir kaçkez anlatabilmek. Özü Anlamak. Ruyalar, aslında hep düze çıkardı, onlar yalındı. Dede aslında hep dedeydi zaten dede o idi. Bizi biz yapan bi an bize benzemişti. Sormadan evimizden attığımız o ihtiyar, bizim için gelen son fedakar. Ayıp yaptıkları herşey, yakıp yıktıkları şehirler, talan, tarumar gençlikler, duman altında kalan umutlar, gelecek hayalleri, umutsuz, umutlar. Son gün bu gün yanlızlık, o ve ben bakışıyoruz. Suçlananların, kaybetmişlerin şehrinde, Adım adım geçmişe gidiyoruz, milyon kez geçilmiş bu caddeden, seçilmiş bir kul ile. Çöle verdim kendimi. Kahin söylemişti, gördüklerini. Ah doğru yolu bulmam lazım. Belki buralarda birkaç zaman oyalanıp dönmem lazım. Bekleyip dersin sonunu görmek istiyorum. Yeniden doğuşu yaşamak, RÂB, Ya YÂB Hikmetine bir sual: ben, niye ? Ondan, bundan şundan farkım ne, sebebim ne. Nedir bu devri ızdırab, Hengame, telaşe. Bir nedeni vardır diye düşünüyorum, işin içinden çıkılmaz dır durum, kağıdı ters tutup aynadan okumak gib, tutmak zor bu ipi. Nihayetinde emeklerin boşa ermemesi için sanırım, zamanın, akışkan aralığında, tutunmak ona, tek gerçek, bu şuanda. Baktığımda göredediğim bumuydu acaba ?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © uFuK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |