Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Belkide çok karamsarız değilmi? Neden yaptığımızı bilmeden ve niçin düşündüğümüzü bilemeden yaşıyoruz. Aslında cevap kimilerine göre çok basit. Acıkıyoruz; yemek yiyoruz. Çişimiz geliyor;tuvalete gidiyoruz. istiyoruz veriyorlar. ve daha bir çokları, sence ne kadarı doğru bunların anladığın zaman diliminde kaçta kaçını doğru yaptın. veya kendini sorğularken ne kadar dürüst oldun? Hep soru dimi yine soru. Bu soruları sormakla geçeçek belkide bütün hayat. Ama yaşın ilerledikçe anlıyorsun ve kendine yeniden dönmeye başlıyorsun. Belin büküldüğünde konuşurken kafan karışmaya başladığında. Büyük bir yolun son çıkmazına girdiğine emin olduğunda. Yaşamın anlamının büyük bir anlamsızlık olduğunu sanıyorsun. Soranlara söylüyorsun hep sanki büyük bir ağacın etrafını dolaştım. Ağaç hep aynıydı sadece dalların kenarlarındaki yaprakları farklıydı. Bilmiyorum ne kadar sormak gerekiyor. Veya neyi anlamak gerekiyor. Büyük bir düşün en heyacanlı yerinde uyandırılmakmı? Yoksa hayattaki düşe bir son vermek mi? Mesala ben intihar edenleri çok cesaretli bulmuşumdur. Yaşım çok geçmiş olabilir belki şimdi bakıyorum. Neyi neyle ve ne ölçüde yaptın sen?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © taci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |