İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
İçimde bir acı…Midemde bir yanma var ki hangi yangın kavuruyor kaynağını bulamıyorum. İtfaiyeyi arayacak ellerim, ellerimde takatim kalmamış. Aramak da istemiyorum sanırım. Kendimi tanıyamıyorsam artık bir yabancıyı kurtarmak için çaba harcayasım da gelmiyor. Sorumluluğumu devrediyorum! Boşluğa..Hiçlik beni kurtarana kadar küllerimin savruluşunu seyredeceğim. Hani olur da hiçlik de bir hiç beni severse ve beni seven kişi ben olursam yeniden belki bir çaba vücudumu yüzeye çekerim. Sudan..Yüzeye… Suyun üzerindeyim, yanıyorum. Küllerim okyanusun ağzında eriyerek parçalanıyor. Boğuluyor muyum acaba? Derin derin alamadığım soluklarım alerjik astım ilaçlarını damağımda kötü bir tat bırakmaktan öteye gidememesine sebep oluyor. Sigara dumanları değil beni serapla gerçekten ayıran, en çok da acının dışarı çıkmasını engellemeye çalıştığım zamanlar. Yalan söylüyorum evet! Ölümüne tıkındığım korkudan, hiçbir zaman vermek zorunda olmadığım ve hiçbir zaman fazla olmayan kilomdan ya da şehrin pisliğinden ölmüyorum. Yalan söylüyorum! Toz kalkmıyor odamda, geceleri oda tozlu olduğu için tıkanıp kıvranarak uyanmıyorum; ama olsun yine de biz odayı temizleyelim, ilaçları alalım..Sonra belki bir de bakmışız dirilmişim yeniden… Bir de bakmışız bitiş başlangıca gebe kalmış, realkarnasyonun dişlerinden sıyrılmışım… İçimden bir cenaze kalkıyor. Hiç ellerimi açıp dua ettim mi, edeceksem hangi duayı etmeliyim anımsayamıyorum. Biraz uğraşıyorum derken geriye ne kadar az gücümün kaldığını hatırlayıp vazgeçiyorum. Kalkan cenazenin tepesinde bir ben beyazlı, bir ben şaşkın her zamanki gibi ağlayamadan olanları seyrediyorum. Her zamanki gibi isteyip de istemeyerek kendimi tutuyorum, her zamanki gibi dişlerim sıkılıyor; yüzüm geriliyor. Öylece bakıyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İnci Çiçekoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |