..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Modern > ege ışık




9 Mayıs 2005
Bölüm_666_yalnızız  
ege ışık

:BCGE:
Beni de al demiştim sana. Ama hiç dinlemezdin beni. Hep beraber olacaktık seninle. Bu seferde tutmadın verdiğin sözü. Bıraktın beni bu sonu olmayan,kapkaranlık boşlukta. Kimse anlayamaz beni,senin anladığın gibi. Kimse bakamaz gözlerimin içine, senin baktığın gibi. Sensin benim kalbimde olan,tek. Sen yağmurum,sen rüzgarım, sen h2Om, sen benim, ben seninken neden çekip gittin. Çektirdiğin acı, verdiğin mutluluğun yanında kalbimi yaktı, dudaklarımı dondurdu. Gittiğin günden beri ben, ben değilim artık. Burada artık hep soğuk, hep mutsuzluk, hep acı var. Kalbimin atışına engel olamıyorum, içime çektiğim havayı sana gönderemiyorum, uyumama engel olamıyorum. Sonsuz bir uyku versen bana, yaşantım gibi. Baktığım yerde seni görebiliyorum;seni düşünebiliyorum. Yetmiyor bana bu kadarı. Gökyüzü yüzüm gibi sapsarı, hava ellerim gibi soğuk. Kalbim burada yapayalnız....

Buradayım! Gideceğimiz yere seni götüremezdim,bunu sen de biliyorsun. Kaldığım yerde herkes mutsuz, kalbi kırık, yaralı. Birbirimizden ne kadar uzaklaşırsak, aramızdaki mesafe ne kadar artarsa seni o kadar çok seveceğim. Özlem;seni yanımda değilken daha çok sevmek, seni istediğim gibi görmek demek. Seni göreceğim günü,beklemiyorum. Çünkü seni bir daha görmeyeceğim. Seni ağlarken düşlemiyorum. Sen hep gülüyorsun,hep
mutlu ve güzelsin. Ama yanımdayken senin diğer yüzünü de görüyorum. Hasta, mutsuz ,umutsuz...

Ölüyorum .Güçlü değilim sandığın kadar Yağmur kalbime yağıyor Suların taşmasına ramak kaldı. Ne olacağını sen de biliyorsun. Seni özlemiyorum artık. Acından bıktım. Neden beni seçtiğini de bilmiyorum. Sadece artık kalbim senin değil. Bana bir daha yazmanı istemiyorum melek. Seni özlemeyeceğim.
Bağlı-1 KORKU
Bütün günlerden biri,bütün aşklar ,bütün sevgiler gibi kolay,çabuk biten hayatım. Ölüyorum. Anlamsız;bomboş bir cola şişesine sıkışmış kalmış ben. Sevmezsiniz beni,benim gibileri. Mutlu olmaya çalışan başaramayan. Hiçbir şeyi. Ben,ben miyim? Bugün,yarın,ertesi gün. Her şey aynı,herkes olması gereken yerde, her şey burada, her şey içimizde. o orada. Derinlerde. Ağır,ağır. Önce ayakların ala, mora bacaklarından yukarı çıkacak,üşüyor musun?şimdi. Boğuluyorum. Senin gibi. Yalnızım. Kanayan bir yara gibi, kabuk tutamayan bir türlü. Fısıldıyorlar durmadan. Alacakları gün beni, buradan ne kadar uzağa gidebileceksem oraya.
Bağlı-2 HOŞGELDİN
Yorulan var mı aramızda? Her gün ne kadar aşağıya bakarsak,her gün ne kadar mutlu olamazsak, her gün ne kadar üzülürsek bağışıklık kazanırız!!! Günden kaç; bulacağın gece de saklı! Hala korkan var mı? Çocukken izlediği o saçma sapan korku filmlerinden. Sanırım! Peki. Ama neden? Biliyorum problem gerçek dünyadan soyutlanman, korkunun ne olduğunu bilmiyorsun! Seni aşağılamalarına izin verme! Sen ateşin içinden gelen! Bugün dünden farklı. Bugün o gün! Denizin dibi, atmosferin içi, dağın doruğu. Bekleniyorsun Bugün sıradan değil, bugün sen herkesten farklıysan nedenini sen ve ben biliyoruz sadece. Bir yerlerde seni anlayan insanlar var senin gibiler var ve seni istiyorlar sonsuza kadar.....
Bağlı-3 NEREDESİN?
Neden almıyorsun beni? Hadi, hemen gitmek istiyorum. Hazırım ben dünden fazla yüküm yok. Kalbim, beynim işte ben! Kurtar beni. Değişemeyeceğim zaten istemiyorum! Farkındasın sen de benim gibi, benden daha çok! Sen ve ben! Tekrar beraberiz! Şu koskoca dünyada iki kişiyiz artık! Hep öyle olsun istedim! Başım dönüyor! Ölmeye mi başladım!? Neden üşüyorum!!? Acı var kalbimde! Neden acı çektiriyorsun sen de? Sadece düşünmeni istiyorum! Acıların en büyüğü; sevgilerin en yücesi. Duy çığlığımı; hisset aşkımı; anla acımı! Her tarafım kan! Yapış yapışım! Kanım benim çılgın yatağından çıkmış azgın bir akarsu gibi akar! Damarlarımda ki kanlı suyu hissetmek acı çektiriyor kalbime!
Bağlı-4 BİTECEK ELBETTE
Çektiğin acılar acı değil benim için. Ateşte yanıp, buzda uyuyacaksın! Karşılığını umduğun gibi bulacaksın. Sevgi istiyordun. Alacaksın!
Ege Isık 2003- şubat ’03



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kimse İnanmaz [Öykü]
Tekrar Hoşgeldin... [Öykü]
Hiçbir Yerdeydim [Öykü]


ege ışık kimdir?

1986 yılı İzmir doğumluyum. Şimdi arkama dönüp baktığımda dibi görünmeyen boşluk. . Geçici amnezia,hafıza kaybı. . . . Hatırladıklarım:Koşuşturan(bir yerlere yetişme çabası değil,yalnızca koşma eylemi)dünyaya şaşıran kız çocuğu. Lisede okul dergisinde bir kaç öyküm yayınlandı,1997 yılında babamla yazdığımız 'Harikalar Mutfağı' adlı çocuk oyunu TOBAV oyun yazma yarışmasında övgüye değer seçildi. Halen 9 Eylül Üni. Güzel Sanatlar Fakültesi Dramatik Yazarlık Bölümü 1. sınıf öğrencisi olarak,hayatta kalıyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Virginia Woolf,Paul Auster,Charcles Bukowski,annem,babam,Çağdaş Çetinkaya


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ege ışık, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.