..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Hakan AKTAŞ




22 Mart 2005
Gerçek Aşk  
Hasret denizi

Hakan AKTAŞ


Beraberliğimizdeki met cezirlere rağmen seninleyken çok mutluydum.


:BEJB:
Sanal bir ortamda başlayan arkadaşlığın kara sevdaya dönüşebileceği hiç aklıma gelmemişti. Hayatım boyunca yaşamadığım bir duyguyu bana tattırdın. Gerçek aşkı. Bugüne kadar sevdiğimi sanmıştım ama, seni tanıdıkça gerçek aşkı seninle yaşadığımı daha iyi anladım. Beni öyle bir diyarlar da gezdirdin ki, kendimi kuşlar gibi özgür ve bulutlar gibi her engeli aşar gibi hissettim.

Beraberliğimizdeki met cezirlere rağmen seninleyken çok mutluydum. Uzun yıllardır hissetmediğim kadar. Senin küçük yalanlarına rağmen, içindeki iyi kişiliği gördüm ve sana aşık oldum. Hep seni kazanmak için çalıştım. İçinde bulunduğun durumu anlıyordum. Ama seni o mutsuz hayattan alıp, dünyanın en mutlu insanı yapmak için elimden geleni yapma gayreti içinde olacaktım. Gücüm yettiğince.

Anlam veremediğim şeyler yaşadık. Bazen bana çok yakınken bazen de bitirmek için çok çaba gösterdin. Belli ki sende içinde bir savaş veriyordun. Seni her konuda rahatlatmaya çalıştım ama olmadı. Bir türlü bana güvenmedin. Acaba sana olan duygularından emin olamadın mı? Ya da yaşadığın hayatta seni korkutan biri mi vardı? Bunu çözemedim. Her şeye rağmen bana yaşattığın ve yaşatmaya devam ettiğin dünyanın en güzel aşkı için sana teşekkür ediyorum.

Şimdi artık yoksun. Ve görüşmek istemiyorsun. Sensizlik o kadar zor ki. Sana öyle alışmışım ki. Zaman asla seni ve sana olan sevgimi unutturmuyor. Sana olan hasret denizi her geçen gün giderek büyüyor. Ve ben bu denizin içinde artık boğuluyorum. Dünyadaki iki olumsuz şeyi yok etme gücün var deselerdi herhalde önce hasreti yok ederdim. Dayanılması o kadar zor ki. Bu duyguyu sadece gerçek anlamda yaşayanlar anlar. Sevgiliye duyulan özlem acaba bir annenin çocuğuna duyduğuna benzer mi?

Geceleri yanağımdan süzülen yaşlarla birlikte sevdiğimiz şarkıları dinliyorum. Ayrılık ve özlem ikisi bir araya gelince gerçekten acılar dayanılmaz oluyor. Hiç olmazsa diyorum bir kere seni görebilseydim. Bir kere olsun sana sarılabilseydim. Belki biraz teselli olurdu. Yine de her şeye rağmen bir gün bana döneceğin günü sabırla bekliyorum.

Hiç unutma ki seni ilk günkü gibi seven ve giderek daha da büyümüş sevgi dolu bir kalp bekliyor.

Sensizlik inan çok zor. Her nerdeysen beni de yanına al. Kutuplarda da olsan, çöllerde de olsan bulunduğun yer benim için cennet olur. Ne olur benide yanına al.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gerçek Aşk Bölüm 3

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Güneşi Balçıkla Sıvayamazsın
Gerçek Aşk Bölüm 2

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düşlerimde Seni Yaşıyorum [Şiir]
Geceler Sabah Olmasın [Şiir]
Sen Gittiğinden Beri [Şiir]
Hasret [Şiir]
Hayal Kırıklığı [Şiir]
Artık Bitti [Şiir]
Yanında Olabilseydim [Şiir]
Yüreğim Sızlıyor [Şiir]


Hakan AKTAŞ kimdir?

Çok özleyen, hasretini çeken ve karşılıksız olarak seven.

Etkilendiği Yazarlar:
Sadece sen


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hakan AKTAŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.