..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevgi dünyadaki yaşam ırmağıdır. -Henry Ward Beecher
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > a.bekir turan




12 Şubat 2005
12 Subat  
karanlık

a.bekir turan


güncelere devam


:BBFD:
Bugün biraz gergin bir gün oldu diyebilirim sevgili güncem... Diğer günlerden pek de bir farkı olmadı. Haber üretmekte sıkıntılar yaıyorummmm. Daha çiçeği burnunda bir gazeteci olduğumdan haber kaynakları hayli sığ. Bunun için haber konusu bulamıyorum... Sürekli merkezde telefonlardan güncel konularda demeç alarak günü kurtarmaya çalısıyorummm...
Sevgili güncem bunun ne kadar zor bir durum olduğunu sen anlayamazsın. Bunu bir ben bilirim... Neyse senin de kafanı bu gibi sahsi sorunlarla ağrıtmak istemiyorum. Birazdan Eresin Otele gidecem... Aksam Sanayi ve Ticaret Bakanı Ali Coskun bir panele katılacak.... Onu takip edecem.... Bir iki de soru sorabilirsemmm yarını kurtarmıs olurum....
Sevgli güncem ne olacak bu bizim halimiz... Bilemiyorummmm. Ben kendi sorunumu çözemiyorum.... Sıkılıyorum bu isten. Artık dayanmak için takatım kalmadı.... Senin tavsiyen ne olur bana... ne olur öyle sessiz kalma... Bakma öyle sessiz sessiz yüzüme. Birseyler söyle bana... Bana deki bunlar geçer, sen bunları atlatırsın, sen büyük adamsın de... Sen büyük gazeteci olacaksın de... Bakma öyle sessiz. Bana umut ver.... Geleceği beklemem için umut ver bana.... Ne olur gülüm... gülüm ne olur....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
19 Subat
Kara Gün
9 Şubat
Günlük

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zor Karar Ya Devam Ya Tamam
Bir Gazeteciden Meslek Değerlendirmesi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Karmaşa [Şiir]
Hayal [Şiir]


a.bekir turan kimdir?

1979 doğumluyum. Gazeteciyim. Bekarım. Edebiyat, sosyoloji, tarih, ekonomi, felsefe ve birçok konunun tutkunuyum. okumayı ve yazmayı severim. Bunu yapmadığım zaman kendimi aç sayarım.

Etkilendiği Yazarlar:
Yahya Kemal Beyatlı, Mehmet Akif Ersoy, Necip Fazıl Kısakürek, Cahit Külebi, Ahmet Muhup Dranas, Peyami Safa, Ahmet Hamdi Tanpınar, H. Balzak, Dostoyevski, Tolstoy, Suzanna Tamorro, Amin Maolof, Mehmet Ali Birand, ve yazı yazan herkez beni fazlasıyla etk


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © a.bekir turan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.