..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > a.bekir turan




11 Şubat 2005
Kara Gün  
Biter mi kabus

a.bekir turan


günlük devam


:BBEH:
Sevgili güncem bugü de akşamı getirebilirsem kendimi mutlu addedecem... Zira bugün kendimi çok sıkıntılı hissediyorum... İstediğimi bir türlü elde edemiyorum... Haber için istediğim kaynaklara ulaşamıyorum.... Haberleri istediğim tarzda ve istediğim hızda yazamıyorum... Bu beni haliyle çok sıkıntıya sokuyor... Bazen bu işten nefret ediyorum, bazende hayli zevk alıyorum... Bu biraz da işi başarabilmeyle alakalı bir durum...
Bu gün Recai Kutan'ın basın toplantısı vardı ve ona gittim.... Fazlaca bir basın açıklaması yaptı SP lideri... Gazeteye geldiğimde bunları toplayıp yazmak hayli sıktı beni... Zira neyi ön plana çıkaracağım hususunda bir türlü karar veremedim... Değişik konularda birçok şeyden bahsetti.... Bunlardan birini mutlaka ön plana çıkarmak gerekiyor. Irak, ABD, İsrail konuları üzerine değişik değerlendirmeler yaptı Kutan ama bunlar zamten sürekli günlerdir hatta yılllardır konuşuan ve yazılan hadiseler. Ben gazeteciysem eğer daha farklı bir pencere yakalamam gerekir diye düşünüyorum... Yanılıyor muyum sevgili güncemmm. Öyle yapmam gerekmez mi? Ben farkımı bu şekilde ortaya koyamaz mıyım? SP lideri Kutan hükümetin ekonomi proğramlarını da eleştirdi. Bunu yazayım dedim ama bu da halkın yarıya yakınının desteğini alan ve gerek ülke içerisinde ve gerekse de ülke dışında iyi not alan bu proğramı ve bu iktidarı eleştiremezsiniz ki.. Böyle bir haber baştan kaybeder.... Öyle değil mi sevgili güncem? Değil mi diyorsun? Bu hükümete destek vermeyen yüzde elliden fazla bir grup daha mı var? E gülüm onu başkaları gözönüne almıyor da ben mi alacam... Kusura bakma, kusura bakma ama ben de bunu gözönüne alamam...
yarın görüşmek ümidiyle... Kendine iyi bak.... Kal sağlıcakla.....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
19 Subat
12 Subat
9 Şubat
Günlük

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zor Karar Ya Devam Ya Tamam
Bir Gazeteciden Meslek Değerlendirmesi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Karmaşa [Şiir]
Hayal [Şiir]


a.bekir turan kimdir?

1979 doğumluyum. Gazeteciyim. Bekarım. Edebiyat, sosyoloji, tarih, ekonomi, felsefe ve birçok konunun tutkunuyum. okumayı ve yazmayı severim. Bunu yapmadığım zaman kendimi aç sayarım.

Etkilendiği Yazarlar:
Yahya Kemal Beyatlı, Mehmet Akif Ersoy, Necip Fazıl Kısakürek, Cahit Külebi, Ahmet Muhup Dranas, Peyami Safa, Ahmet Hamdi Tanpınar, H. Balzak, Dostoyevski, Tolstoy, Suzanna Tamorro, Amin Maolof, Mehmet Ali Birand, ve yazı yazan herkez beni fazlasıyla etk


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © a.bekir turan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.