Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes |
|
||||||||||
|
Bana sorardın her şeyini, bileklerimizi kesip kan kardeşi olmuştuk, hiç canımız yanmamıştı. Sabah dışarı çıkardık Antalya’nın dayanılmaz sıcağında, akşama kadar oturup sohbet ederdik. Hiç sıkılmazdı canımız hatta akşam olduğunda hiç eve gitmek istemezdi. O sohbetlerin yarısı yok şimdi. Büyüdük. Kızlara ilgi duymaya başladık.. Sen jönüydün mahallenin ama ilk aşkı ben yaşamıştım. Çok sevmiştim be dostum, ilk sarhoşluğu yaşadım, sokaklarda ağladım. İstanbul’a nefretim ondan, güneşleri hala batırıyorum. Her gidişi bir gelişi oldu hasretin ve bir gün geldi, hiç gitmedi. Defalarca yaz geldi üstüne, her yaz balkonda bizim evin önünden geçer mi diye beklerdim, hiç geçmezdi. O varken senin pabucun dama atıldı diye düşündüğünden sen sevmezdin onu. Aramızın ilk açılma sebebiydi. Sonra tekrar eskisi gibi olduk, o ise yoktu artık. Kötü alışkanlıklarımızın yeşerdiği yıllardı ardından gelenler. Biz ise devamlı suladık kötü olduğunu bilmeden. İlk arzularımız, zevke atılan adımlarımızdı. Benim birden uyandığım kabustu senin rüyaların. Ben uçurumun ucundan döndüm, seni kaybettim kurtulamadın. Keyif verici maddeleriydin hayatın. Antalya’nın simgesiydi falezler ve ne zaman aklıma gelseler, beraberinde üstlerinde kollarını açmış, aşağıya bakan sen. Koştum sana, son bir çaba, kar etmedi. Ben zirveye vardığımda, senin cansız vücudun yere vurmuştu. Hayatım karardı birden, sen ise yoktun artık. Radyoda eskilerden bir şarkı, neden bilmem hep sen geliyorsun aklıma bu ezgileri duyunca. Seni unutamam ki dostum, kan kardeşim. Her sarhoşluğumsun sen. Her çocukluğum senle soldu, olgunluğumsun sen. Neşemdin ya eskiden şimdi hüznümsün sen. Ben ise yalnız büyüyorum, hayallerin bana kaldı. Son bestemin adı “Yerini kimse tutamadı”.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Anıl Bıtırak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |