İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Nedenleri yaşatan uykusuz bir geceye, Dönerse güneşten çalıntı yüzünü, Isınırsın hayata, Kırılır çerçevesinden damıtılmış aşkların, Kapısına kilit vurulmuş odaların ardındaki, Kırılmamış kalan, Her objeye, Sen, Uzakta duranım, Yaklaş beriye, Spontan ışığımı yut sessizce, Sen görülü ol, Ben kalayım görgüsüzce, Duvarlarında sararsın yüzüm, Kanlansın, Sabahlara kadar, Sensiz uyku nedir tanımlasın, Sol gözüm, İsmini sayıklasın, Sonra, Tümceler çal şehrinin en mutena semtinden, Şarkılar utansın, Uyusun dünya sevdanın üzerine, Palmiyeler üşütsün, Başlasın dönüşüm, Evcilleştirilsin özgürlüğüm, Koskoca İstanbulun ölüm görsün, Biliyorum, Sende bil öyleyse, Bak, Kırılmış aynası aşkın, Avuçları kanar sessizliğe, Sen yaz,ben okurum, Bulamam hiçbir sebep, Sensiz diz çöktüren çaresizliğe, Gün gelir hatırlatırsın bana, Hasat zamanı, Düşünmeden, Rüzgarı getir hemen aklına, Öpüşünü vazgeçilmezliğinin, Sarılışını üşüyen tenime, Kopar yaprağını takvimin, Kapat kapanan gözlerime, İnat et bana, Dalında yeşillenen çam yaprağı gibi, Kibrit çöpünden yap aşkın kalesini, Nedensizce, Sana hasretimden, Bir çakımlık sebebim olsun, Göğsümde uyuyan gözlerine, Yüreğimden ışık vursun, Beni sorarsan şimdi, Baca içinde saklanan bir kargayım, Bu saatte, Rengimi tartışamam, Üzerime kar yağana dek, Sensizliği öğüten zamanla, Karanlığa böyle kolay alışamam... Sen durma, Vakit olmuş ikindi, Yağmur havası var şehrinde, Aynanın köşesine sıkıştırdım kibriti, Bakma resmime, Al üşüyen eline, Yak şimdi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |