..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünya hiçbir padişaha kalmadı, sana da kalmayacaktır. -Nizamî
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > BURCU SAN




22 Haziran 2004
Veda Senfonisi  
İçinde geçen isimler hayal ürünü olup; olay tamamiyle yaşanmış bir öyküdür...

BURCU SAN


Uzun süren bir sevda masalıydı onunki..Sevdiğini tanrılaştırmıştı içinde..Tapıyordu adeta kutsal bir varlık gibi ona..Bir gün geldi..ve inancını yitirmeye başladı yüreğindeki tanrıya..


:BHJD:
Henüz reşit olmuş bir bedenin içindeki yürekti onunki..Genç kızlık devresine girmekle beraber etrafında gördüğü elele tutuşan sevgililer ilgisini çekmeye başlamıştı..İçi burkuluyordu ; imreniyordu onlara bakarken. İçinde fırtınalar kopuyordu..Çirkin de değildi.Adı gibi baharı andıran bir güzelliği ,melekler kadar saf ve doğal bir görünümü vardı. Aslında herkesin ilgisini çeken bir tipti, talibi de çoktu. Fakat karşısına bir türlü çıkmamıştı "işte bu insan" dediği kişi. Çıkmaması normaldi yaşı kaçtı ki zaten. Ama o sevdiği insanı bulma arzusuyla yanıp tutuşuyor , bir an önce aşk dedikleri muammaya karışmak istiyordu. Ailesiyle beraber orta gelir düzeyinde bir yaşam sürüyor, kendisinden 4 yaş küçük kardeşiyle çoğu zaman bir çok sır paylaşıyordu. Annesi ve babası öğretmen olan Bahar okulunda başarısıyla kendisinden söz ettiren bir öğrenciydi aynı zamanda. Okulda kendisine aşk ilan eden o kadar çok kişi olmuştu ki aşkın varolduğuna dair tüm hisleri yavaş yavaş kaybolmaya başlamıştı Bahar'ın . Arkadaşları özellikle de Bahar' ın en yakın arkadaşı Gözde' nin tüm ısrarlarına rağmen hiçbirisine sıcak bakmamıştı; çünkü hiçbirşey hissedemiyordu onlara karşı. Gözde biraz daha şıpsevdi biriydi; seçicilikten bihaber hoşlandığı , en ufak elektrik aldığı kişiyle çıkmaktan hoşlanıyor, bir süre sonra sıkılıp başka maceralara yelken açıyordu.
Bahar' ı kendinden geçiren gün bir okul çıkışına denk gelmişti. Sırtında çantası, koluna sıkıştırdığı klasörüyle Gözde ile beraber yürürlerken okula yakın bir cafede oturmaya karar verdiler. Meyve suyu yudumlarken bir yandan okula yeni gelen Bora' dan bahsediyorlardı. Gözde her zamanki gibi çok beğendiğinden, mutlaka çıkması gerektiğinden bahsederken Bahar da alışıldık bir şekilde etkileyici olmadığını söylüyordu. Cafeden çıktıklarında akşam üstü olmuştu bile farkında olmadan. Yağmur tüm şiddetiyle yağıyor, gökyüzünde yırtılırcasına şimşek çakıyordu. Eve geç kalmamak için Gözde taksiye binip uzaklaşırken; Bahar koşar adımlarla eve doğru gitmekteydi. Yağmur yerini şiddetli doluya bırakmış; gözgözü görmüyordu. Aceleden eli ayağına dolaşmış bir şekilde koşan Bahar birden yolun karşısından gelen bir çocukla burun buruna geldi. Bora sırılsıklam karşısında duruyordu. Bir an gözgöze geldiler; tanımışlardı birbirlerini . Öylece kalakaldılar . Büyülü tuhaf bir sıcaklık hissetti Bahar.. Üzerinde sırılsıklam okul üniformasıyla, saçlarından damlayan yağmur damlacıklarıyla, karşısındaydı yarımsaat öncesine kadar etkileyici olmadığını söylediği Bora. Bahar da sırılsıklam kahverengi saçları yemyeşil gözleriyle o kadar çekiciydi ki Bora gözlerini alamamıştı ondan. Bir an sessizlik bozulmuş Bora kekeleyerek merhaba diyebilmişti. Bahar hala karşısında gördüğü ela gözlerin etkisi altındaydı. O da merhaba dedi ve ters yönlere doğru koşar adımlarla yürümeye devam ettiler..
Ertesi gün bu olayı Gözdeye anlattı Bahar. Gözde çok şaşırmakla beraber hoşlanmış olmasına karşın yakıştırmıştı Bora ve Bahar'ı birbirine. Ders aralarında Bora ve Bahar birbirlerine merhaba demekle yetinirken bir süre sonra okul içinde de birlikte dolaşmaya yemek yemeye başladılar. Okul çıkışlarını iple çekiyorlar birlikte yürüyüş yapıyorlardı. Hatta Bahar Borayı evlerine çağırıp ailesinin onunla tanışmasını sağlayarak ailesinin de onayını almakta gecikmedi. Her günleri artık neredeyse yirmi dört saat birlikte geçiyordu. Bahar aşkın ne olduğunu tattığı için o kadar mutluydu ki bu mutluluğun kısa süreceğinden korkuyordu . Bora bir hafta sonu İzmir' e gitmesi gerektiğini ; babasını alıp geri döneceğini söyleyerek gittiğinde bile Bahar öyle büyük bir boşluğa düşmüştü ki..Sanki ömür boyu bir ayrılık gibi gelmişti ona. Her saat başı telefonlaşıyorlar birbirlerini ne kadar özlediklerinden bahsediyorlardı. Bora yokken Bahar, Gözdeyle oturup sürekli onu
konuşuyor onu anlatıyordu. Gözde hafiften kıskanmaya başlamıştı onların bu sevgisini. Bir gün Borayı arayıp _Bahar'ı ne kadar sevdiğini sınamak için_ Bahardan habersiz "Bahar'ın bir trafik kazası geçirdiğini ve öldüğünü söyledi. Bora çılgına dönmüştü telefonda. Sürekli" yalan söylüyorsun! " diye bağırıyor bir türlü inanamıyordu. Gözde onun Bahar'ı ne kadar sevdiğini kulağıyla duyup hele bir de telefonda Bora'nın telefonda ağladığına tanık olunca daha da kıskanmaya başlayıp "hayır yalan söylemiyorum" diye cevap verdiğinde Bora tamamen yıkılmış durumdaydı. Babasıyla birlikte apar topar arabaya binip Ankara' ya doğru yola koyuldular. Afyon' a yaklaştıklarında bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu ve işte ne olduysa karşıdan hızla gelen kamyonla çarpıştıklarında oldu. Babası arabanın ön camından dışarı fırlamış; Bora ise kamyonun altında kalmıştı. Olay yerine gelmekte geciken! ambulansın artık önemi kalmamıştı.Babası ambulansın içinde en yakın hastaneye yetiştirilirken, Bora çoktan hayata gözlerini yummuştu büyük bir acıyla. Kazada en büyük hata Bora'nın aşırı hız yapmasıydı. Babası yoğun bakımdayken Bora'nın annesine ve Bahar' a çoktan haber verilmişti bile. Bahar sürekli Bora'nın durumunu soruyordu. Annesi bilmesine rağmen söyleyemiyordu öldü diyemiyordu Bora için. Yapılan iğrenç bir şakanın bedelini iki genç ödüyordu ve Bora'nın cep telefonunda Bahar'ın öldüğüne ilişkin mesajın Gözdeye ait olduğunu görünce Bahar tümden yıkılmıştı. İçinde sonsuz bir nefretle Gözdeye Bora'nın cep telefonundan bir msj attı. " Artık rahat uyuyabilirsin ; çünkü mutluluğumuzu alıp götüren şakan işe yaradı. Bora artık sadece cansız bir beden ve şunu unutma eminim ki öbür dünyada iki eli yakanda olacak.Tabiki benim de...(Bahar)"
Bahar bu olaydan sonra kendini uzun süre toparlayamadı. Neredeyse her gün psikoloğa psikayatriste gidiyor, sakinleştirici ilaçlarla ayakta duruyordu. Aşkı yakaladığını hissettiği insan artık ona çok uzaktı. Erişilmez diyarlardan Bahar' a bakıyordu belki de.. Bahar için her 25 Şubat sanki kendisinin de ölümüydü Borayla beraber..Şimdi kulağında veda senfonisi çalıyordu Chopen'in...Şimdi kulağında Bora'nın sesi vardı ..Hiç bitmedi o ses..Ta ki Bahar Bora'nın yanına gitmeye kalkışıncaya kadar...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Soğuk, Issız ve Yapayalnız [Şiir]
Yine Çıkmazda Yine Çaresizim... [Şiir]
Düşlerimde Gizlenen Adam [Şiir]
Aldatan Aldanandır! [Deneme]
Aşk Öyle Bir Büyü ki... [Deneme]
Benim Hayatım [Deneme]


BURCU SAN kimdir?

SADECE ŞUNU SÖYLEYEBİLİRİM Kİ EN BÜYÜK İDEALİM YAZAR OLMAK; İLERİDEKİ HAYATIMI KİTAP OKUYARAK İDAME ETTİRİP, KİTAPLAR ARASINDA ÖLMEK. . .

Etkilendiği Yazarlar:
DUYGU ASENA, W.C.ANDREWS, AYŞE KULİN, ,ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BURCU SAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.