..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Gülbahar Okumus




7 Nisan 2004
Afedersin Hayat  
Gülbahar Okumus


:BBEE:
Afedersin Hayat ama pismanligima seninle baslamak istiyorum. En cok seni tanidigim icin pismanlik duyuyorum. Bana istedigim ama vermedigin onca hayallerime sirf sen layik görmedigin icin kavusamadim. Daha neler varda ben beceremiyorum yazmayi. Afedersin hayat ama seni tanidigim icin cok pismanim.

Aferdersin Anne ama seni tanidigim icinde cok pismanim. Cünkü beni sen dogurdugun icin sana benzedim. Aslinda ne büyük hayallerim vardi. Cocuklugumdan hatirlamak istedigim elma sekerleri, Zengin olunca alcagim kilolarca erik hayalleri. Hatta o cok istedigim her gece rüyamda gördügüm, o beyaz küpürden elbise. Ben bunlari gecmisimde tatli bir cocukluk hayali olarak yasamak isterken, simdi sadece yasayamadigim cocuklugum icin sana kizginim. Oncalara ragmen iyi bir cocuk oldugum icin cok pismanim anne.

Afedersin ilk askim ama sirada sen varsin. Belkide en büyük pismanligimsin sen. Bana yasattigin oncalara ragmen ardindan döktügüm gözyaslarim icin, sende yitirdigim masum duygularim icin, yillarimi, hatta meziyet gördügüm her seyi yitirdigim icin, seni tanidigima cok pismanim ilk askim.

Afedersin hayat arkadasim ama bir pismanligim da sensin. Sana o nikah masasinda evet dedigim icin. Dahasi seninle bir ömür gecen yanlizligim icin. Seninle birlikte kendimide hapsettigim sevgisizlik icin cok pismanim.

Afedersin bebegim ama seni dogurdugum icin de pismanim. Ne kadar mutluluk versede varligin, seni bir ask meyvasi olarak degil, kaderin bana sundugu bir teselli olarak dünyaya getirdim. En büyük pismanligimsin sen hayatimin anlami. Cünkü seni bu cirkin ve adaletsiz dünyada ne kadar iyi yetistirebilirimki. Seni nasil, nereye kadar koruyabilirimki? bilmiyorum. Sana layik olmayan bu hayata seni saldigim icin affet beni tamammi?

Aslinda ben en cok ben olduguma, bu gün bu hale düstügüme pismanim. Hayatimla ilgili hep yanlis karalar aldigim icin. Hayattan korktugum icin, savasmak yerine köseme cekilip agladigim icin. Cok pismanim bir ömrü bosa gecirdigim icin. Hemde hayallerime kavusamadan......



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Annemi Istiyorum

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ne Olur Dön Yar
Can ile Canan
Iste Burdayim Yine
Sucluyum, Cünkü Mutlu Olmak İstedim
Beklemek
Yar Dön Artik
Ana

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Seytan´a Satmisim Ruhumu [Şiir]
Ah O Kömür Karasi Gözlerin [Şiir]
Ali Kundilli İzle [Şiir]
Hayat Zormus Anne [Şiir]
Bir Gurbet Hikayesi [Şiir]
Dokunmakti Sana [Şiir]
Ben Varim... [Şiir]
Isigim... [Şiir]
Arkadas [Şiir]
Arkadasima, Canima [Şiir]


Gülbahar Okumus kimdir?

Aglamayi seviyorum, anneligide,yasamayi seviyorum, hayal kurmayida. Yazmak istiyorum hep yazmak , bir gün bu yazdiklarimla sesimi duyurmak istiyorum. Ama yazarlik adina , ama insanlik. . . . . . .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gülbahar Okumus, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.