Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Bir ara bir pisikatr´a gidiyordum. Kendimi hasta olarak gördügüm icin gitmeyi kendim istemistim. Belki bir faydasi olur diye düsündüm. Yaklasik 12-13 seans kadar gittim, doktorum bana hasta olmadigimi sadece bu dünya düzenini kabul etmem gerektigini söyledi hayatta her sey olabilirmis . Hayati iyisiyle kötüsüyle kabul etmek lazimmis. Hos yasadigim hayatta iyi bir seye henüz rastlayamadiysamda neyse.. Uzun bir süre düsündüm tabi dedim kendi kendime adam hakli. Bos ver cocuklari terkeden babalara kizmayi, bos ver milyarlarca dolarlarin harcandigi silahlari sanane kim ölürse ölsün. Varsin en yakinin bildigin dostlarin yalan söylesinler, varsin komsun acken sen tok yat cünkü bu hayatin gercegi. Varsin saflik iyilik günümüzde aptallik salaklik olarak algilansin. Hayatin gercegi degilmidir sokak cocuklari, varsin ac susuz sokaklarda sürünsünler sen yarin biraz daha idareli yasa biraz daha calista eskimis koltuk takimlarini degistir. Sonunda anladimki neslim tükenmekte olsada, ben hakliyim ben dogruyum. Yanlislik bende degil. Peki ne olacak bu gidishatin sonu tabiki hic bir sey . Ve böylece bir cözüm buldum kendi kafamda, eger önüme gelmisse isteyene maddi manevi ufak bir yardim yapiyorum nacizane, tabi bu arada sirca köskümde sefa sürerken, artik televizyonda ki kötü haberleri izlemiyorum. Hatta hic bir sey görmemek icin mümkün mertebe sokaga da cikmiyorum. Benden bu kadar sizde neler var...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülbahar Okumus, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |