Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Geceleri beni uayndiran o kalbimi daraltici sancilar olmasaydi belki sabaha bu denli öfkeli olmazdim..alnim yinede yere düsük gezdigimdenmidir nedir, hic unutamiyorum..unutur gibi oldugumu düsünürken megerse onca aylar ben birktirmisim icimde onca kusamdigim öfkemi.... sen sandinmi ki, ben öylesine biri gibi unutacagim? hayir her secilmis bir kisi gibi unutup gitmeyecegim..kendi kaderimi cizmekteyim... avini bekleyen, pusuya yatmis bir kurt gibi tüm algilarim acik vakti zamanin gelmesini beklyiorum, isimsizler. evet sizler isimsizler, sifatsizlar.......muslat günü geldiginizde inanin adinizi ben mutlaka koyacagim.hesabim büyük sizinle. yataga bas koydugunuz her gece nasil rahat uyuduysaniz bana ettiklerinize ragmen, birdaha asla yataga basinizi rahat koyamniza izin vermeyecegim.. öfkem daglari dahi delebilecek gücte ama ben patlatmiyorum, aksine besliyorum yoguruyorum, apayri bir sekil veriyorumm ona simdi onu size karsi en büyük silahim yapmaktayim korkun benden herseyini degerlerini, serefini, encokta gurunu yitirmis bir kadnin öfkesiyim ben ve vakti geldiginde hesabini soracak, bedelini ödetecegimmm..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülbahar Okumus, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |