Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx |
|
||||||||||
|
Pembe-Beyaz açan dallardan belli Bu şehre bahar geldi, Nedir bu içimdeki gitme isteği? Senin kentine… Milyonları umur etmeden Ben denizi olmayan şehirleri sevmezdim ya hani! İçimdeki hergün biraz daha güzel olma isteğini Bahara yoruyorum, Güzelim papatyaları yolup yolup duruyorum Korkağın tekiyim işte… Halen denizi olan bu şehirdeyim Uçup gelemiyorum denizsiz şehrine, Seni düşündükçe.. Al işte! Yine titriyorum… Yüreğimdeki sensin Yarınımı umur bile etmiyorum… Şehrinde denizi olmayan adam Gel şehrime… Taze bir simit, bir dilim beyaz peynir Bir yudum çay çekiyor canım yine Boğaza karşı seninle, Sendeki beni çözemiyorum! diyen adamım Kulaklarımda sesin, o sese ben can bağlarım Sözüm sana, Her yeni güne başlarken Beyaz kanatlarımı takmayı, unutmayacağım… Sen hele bir gel… Gel şehri denizsiz adam!… Ben koşacağım… Şehrimde deniz, şehrimde sevgi var benim Henüz masumluğunu yitirmemiş bir köy yeri kalbim, İçimde hergün biraz daha güzel olma isteği Güzel”e dair ne varsa şehrimde, sensin… Doğduğun yerlerde olmayan denizleri taşır gözlerin Buram buram deniz kokar ellerin Biri tutsun artık elimi, kalemimi, Şehri denizsiz adam! Denizi olmayan şehirleri sevmezdim ben hani!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S e m r a B a k a n, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |