Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Adımlarında dalgaların sesleri Biri tutmalı elimi Yoksa uzanacağım koklamaya Pamuk yığını ellerini… Saçları ışık ışık adam! Sen gelme yanıma, Yakma ışıklarını içimin En soğuk taşlar ısınıyor şimdi Kapamalı biri sana gelen herşeyi Bir saniye için bile olsa Uçup geleceğim bu koca şehri… Şehri denizsiz adam Arama beni, duyurma sesini, Sabah rüzgarlarına sal Meltemlere bırak, bana dair herşeyi Bağlasa bile biri dilimi, Ne fayda!… “Gel” diye yalvarıyor yüreğimin sesi.. Yüreği İstanbul kokan adam Ben dili lal olmuş özgecan gibi Pembe-Beyaz düşlerimi Bir şarkıyla bağlamalı biri Bir nota göndermeli Yüreğimi balıklama doldığı Bu Cumartesi gecesinden Çekip almalı gitarının tek bir teli… Kucağı kır çiçeği dolu adam Sabahı eksik şiirlerimin Denizsiz bir şehrin resimleri Tutmalı ağzımı-dilimi… Küçük kalır dört duvarım Martıları, boğazı, İstanbul’u Şahit ister yüreğim… Gözbebekleri yıldız yıldız adam Gözlerinden dilekler tutacağım kendime Savunmayacağım bur cumartesiyi kimselere Aaah ah! Ne yazık ki Kısa aşklar yaşayacak kadar Zengin değilim Tutmalı biri telefona giden elimi Kapamalı sana gelen heryeri Uçup geleceğim yoksa şehrine Melekler gibi… Elleri sıcak adam!.. Bir güvercin sürüsü yüreğim Kanatlanıyor Tutmalı biri Tutmalı Papatyalar bir türlü karar veremedi Sevgili kime denir???
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S e m r a B a k a n, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |