Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
Hatta batının en batısından daha batıda Sürekli sallantıda Doğuya çok çok uzakta bir yer Buralar da görülmeye değer Ayaklar altında burada da makbul değerler Merak edenler var ise eğer Burada da duygular taşlaşmış Yürekler kaskatı Hâkim olan korku Hükmeden saplantı Zihinleri ve mideleri Bulandıran çalkantı Akılların avansı burada da bozuk Kırık inançların cantı Burada halkı dedikodu çeker çevirir Gündem sanal korkular Belirler gündemi toplantı üstüne toplantı İnanırsanız yok Oralardan buranın hiç farkı Manzaralar vahim burada Perişan görüntüler Masumlara yasak Suçlulara serbest örtüler Orada nasıl el üstündeyse Burada da el üstünde döküntüler Gözlerde gönüllerde Otağ kurdu çöküntüler Acılar aynı Aynı kalıplar içerisine hapsedilmiş duygular Duygusuzlarca Aynı olaylardan Aynı görüntülerden etkilenir hislenenler Gözyaşını orada olduğu gibi Burada da içine akıtır gözler Burada da verilir verilir tutulmaz sözler Çekip çeviren kim mi hayatı Ekabirlerin müzmin tafraları Saltanata düşman olanların saltanatı Yaşamak dayatması güçlülerin Zayıfların sanatı Ayrı iklimden rızık verir tabana hep İklimi hiç değişmeyen çatı Burada da haklılar haksızlarca takipte Adâlet hasır altı Gözleri dehşetten düzenlerin Betondan suratı Ne yapılırsa yapılsın Ne söylenirse söylensin Kimse bozmak istemiyor rahatı Gemileri korsanlar yuttu Memleketi ihânet Hırsızlara sattı İstikbalden umut kesti herkes Ufukları karamsarlık kuşattı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kadir KARAMAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |