Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp |
|
||||||||||
|
La Musica Della Mafia II Mafya Türküleri Susmak Bir Kanun namlusu kisaltilmis mavzer sarki söylerken / bagirarak ölür kallesler / bu sert ve aci kanun / kalleslerin yüregini ikiye böler / kimse birsey görmedi ve kimse birsey duymadi / her kim allaha gelmek ister, önce peygamberleri kutsamali / suclu veya sucsuz / kimse birsey söylemedi / Omertá, Omertá / bu suskunluk toplumun kanunu / bu kanun onu konusanlari af etmez. susmak bir emir / bu kanun adil ve bilge bir kanun / onun adina bir kere yemin eden bilir / sözünde durmamanin bedelini / benim gözlerim var, hicbirseyi görmez / sagirim ve üstelik dilsiz / ben allahin kanunlarini taniyorum ve kendime sakliyorum / Omertá, Omertá / bu suskunluk toplumun kanunu / bu kanun konusanlari af etmez. sagir, kör ve dilsizim / ben bu toplumun bir sahisiyim / bütün ülkeyi bir yumruk gibi yöneten bu toplumun / cok konusan bir adamin derdi hep cok olur / ama her kim ki; kör, sagir ve dilsizdir, yüzyil baris icinde yasar. Müebbet aydinlik gece bana dost olsun / yatirlar biliyor ben sucsuzum / hükümler giymisim ádi katiller gibi / yalancilar, kallesler, pustlar yüzünden / körolasi hapis, karanlik ve derin / bütün kapilarim kapanmis / gecelerim mutsuz, umutsuz / yüregim uykuda, rüyasinda ölüm görür. ah anacigim ne dertler cekersin / gözlerin asinmistir yaslardan / oglun hüküm giymis bir ömürboyu / otuz yil demir tuttum / umudu tam unuttum / bir havadis geldi / af cikmis / sagolasin pasam / ama bana gec kaldi yasam / taze havada eski bir ölüyüm. biliyormusun pasam / sucsuz bir insanin hayatinin degeri nedir ? / bu dünyanin altinlari yetmez / bu günahtan arinmaya / selam olsun size yoldaslar / yarin benim talihim döner / gökte allah varsa biliyor / Bang! - Bang! / iki ölüyle yasamim bitiyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Murat Kayali, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |